اخبار داغ

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

صادرات 38 تن زرشک از خراسان جنوبی به سه کشور

صادرات 38 تن زرشک از خراسان جنوبی به سه کشور
ضیائیان احمدی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در راستای صادرات زرشک استان شرکت تعاونی تولید قدس زیرکوه، از آبان تا پایان دی امسال ۵۰ تن زرشک خشک و ۱۲۴ تن زرشک تازه از کشاورزان خریداری که از این مقدار ۳۸ تن را به کشور‌های اروپایی و همسایه صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید ضیائیان احمدی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان،اظهار کرد: تعاون روستایی خراسان جنوبی در راستای حمایت از کشاورزان در فصل برداشت زرشک اقدام به خرید حمایتی زرشک از کشاورزان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان اینکه هدف حذف واسطه ها از بازار بود، افزود: قیمت پایه برای هر کیلوگرم زرشک تازه با شاخه 10 هزار تومان در نظر گرفته شد.
,
 
,
مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بیان کرد: حجم قابل توجهی از زرشک کشاورزان توسط تعاونی ها استان خریداری شده است.
,
 
,
ضیائیان احمدی با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه اول تولید زرشک در کشور را دارد، عنوان کرد: زرشک خراسان جنوبی در بازارهای جهانی جایگاه خوبی دارد و به بسیاری از کشورهای خارجی صادر میشود.
,
 
,
وی اظهار کرد: در راستای صادرات زرشک استان شرکت تعاونی تولید قدس زیرکوه، از آبان تا پایان دی امسال ۵۰ تن زرشک خشک و ۱۲۴ تن زرشک تازه از کشاورزان خریداری که از این مقدار ۳۸ تن را به کشور‌های اروپایی و همسایه صادر کرده است.
,
 
,
مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: از ۳۸ تن زرشک صادراتی، ۹ تن به کشور روسیه، ۳ تن  آلمان و ۲۶ تن به ترکیه صادر شد.
,
 
,
وی افزود: کارخانه بسته بندی محصولات کشاورزی زیرکوه که کار خشک و بسته بندی زرشک را انجام می‌دهد برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه