اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

بیش از ۴۰ درصد شبکه‌های توزیع آب گالیکش فرسوده است

بیش از  ۴۰ درصد شبکه‌های توزیع آب گالیکش فرسوده است
فرماندار شهرستان گالیکش گفت: حدود ۴۰ درصد از شبکه توزیع آب شهرستان فرسوده بوده و اعتبارات استانی پاسخگوی رفع این مشکلات نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما،علی‌اصغر میرزایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره مصوبات و نتایج حضور استاندار گلستان در جلسه شورای اداری برای بررسی مسائل و مشکلات اظهار کرد: ۳۰ نقطه در شهرستان گالیکش در حوزه راه‌های روستایی و مناطق کوهستانی در سیل اخیر دچار رانش و لغزش شده بود که در مرمت و آسفالت است و برای ترمیم راه‌های روستایی در جلسه شورای اداری اعلام شد که کمبود منابع مالی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی به فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه توزیع آب شهرستان افزود: ۴۰ درصد از شبکه توزیع آب شهرستان دچار فرسودگی بوده و ۱۱ روستا در شهرستان تحت پوشش اداره آب روستایی نبوده و روستای «قوش چشمه» نیز فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که در جلسه دیروز مطرح و قرار شد در اولین فرصت اعتباراتی در این رابطه تخصیص یابد.

,

فرماندار شهرستان گالیکش در حوزه واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در سیل اخیر خاطرنشان کرد: برای ۲۸۷ واحد مسکونی خسارت‌دیده احداثی تشکیل پرونده داده شد که از این تعداد ۱۵۹ پرونده به بانک معرفی‌شده و ۱۱۲ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و روز گذشته مقرر شد تا پایان امسال مابقی واحدهای مسکونی به بهره‌برداری برسد.

,

ضرورت استقرار هلال‌احمر در گالیکش با توجه به‌قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد

, ضرورت استقرار هلال‌احمر در گالیکش با توجه به‌قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد قرار دارد جمعیت هلال‌احمر و اورژانس اجتماعی با تأمین زمین از طرف شهرستان مستقر شود و استانداری در استقرار این حوزه‌ها شهرستان را کمک کند.

,

میرزایی با اشاره به ترک تحصیل دانش آموزان در مقاطع متوسطه در مناطق کوهستانی گفت: با توجه به فاصله فراوان بین روستاها و یا روستا با شهر در مناطق کوهستانی و نبود مدارس دوره متوسطه در این مناطق با احداث و یا استانداردسازی تنها مدرسه شبانه‌روزی شهرستان گالیکش توسط استاندار موافقت شد.

,

انتهای پیام/

,



 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه