اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

677 شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است/مهلت تغییر حوزه انتخابیه تا 17 بهمن

677 شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است/مهلت تغییر حوزه انتخابیه تا 17 بهمن
خوش‌خبر گفت: در این دوره از انتخابات تعداد 677 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده که 336 شعبه سیار و 341 شعبه به صورت ثابت خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها در ایام دهه فجر اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات دولت ونظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با روز بیست و دوم بهمن، افزود: جشن پیروزی انقلاب اتفاق بزرگی است که استقبال و حمایت بی نظیر مردم از خط سرخ شهادت و آزادگی را اعلام می‌کند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری میزخدمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از جمله برنامه هایی است که برای ایام ا... دهه فجر پیش‌بینی شده است.  
,
 
,
خوش‌خبر عنوان کرد: به این منظور با اطلاع رسانی کامل و جامع، هر دستگاهی میزخدمت را در یکی از مساجد شهر برگزار می‌کند.  
,
 
,
وی اظهار کرد: ارتباط مستقیم مردم با مدیران و پیگیری بی واسطه مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی، مهمترین هدف از برپایی میز خدمت است.
,
 
,
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به انتخابات پیش‌رو این مسئله را یکی از مهمترین موضوعات سال 98 عنوان کرد و گفت: مقدمات کار برای حضور هر چه بهتر و پررنگ‌تر مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فراهم شده است.
,
 
,
وی با تشریح تقویم اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد: در حال حاضر، هئیت نظارت،اسامی تأیید صلاحیت شده ‌ها را اعلام کرده واسامی نهایی  22 بهمن اعلام می‌شود،لذا با توجه به اینکه برخی نامزدها اعتراض خود را اعلام  کردند امکان تغییر شرایط تا اعلام قطعی اسامی وجود دارد.
,
 
,
خوش خبر گفت: بر اساس قانون، افرادی که تمایل دارند حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند تا 15 روز قبل از برگزاری انتخابات باید به حوزه‌ای که ثبت‌نام  را انجام داده‌اند، مراجعه کرده نسبت به این تغییر و جابه جایی اقدام کنند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: مهلت تعیین شده برای تغییر حوزه انتخابیه 17 بهمن ماه است.
,
 
,
وی درخصوص وضعیت شعب اخذ رأی استان نیز اظهار کرد: در این دوره از انتخابات تعداد 677 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده که 336 شعبه سیار و 341 شعبه به صورت ثابت خواهند بود.
,
 
,
خوش خبر خاطرنشان کرد: تمام شعب ثابت اخذ رأی استان تحت پوشش مخابراتی است.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:رایزنی های لازم برای تأمین نیازهای  4 شعبه سیار فاقد پوشش با شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه