اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است/ مه‌گرفتگی در اتوبان قزوین_رشت

تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است/ مه‌گرفتگی در اتوبان قزوین_رشت
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت : در اتوبان قزوین_رشت مه گرفتگی وجود دارد که توصیه‌ی ما پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و یا استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ درباره‌ی وضعیت جاده‌ها، محورهای مواصلاتی قزوین اظهار کرد: کلیه‌ی محورهای مواصلاتی و اتوبان‌های مرتبط با استان قزوین باز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌قزوین,

وی افزود: هم اکنون بارش برف کاهش یافته و برخی مناطق قطع شده‌ اما سطح جاده همچنان لغزندگی جاده‌هاست که عملیات نمک پاشی و برف‌روبی انجام می‌شود.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین اذعان کرد: در اتوبان قزوین_رشت مه گرفتگی وجود دارد که توصیه‌ی ما پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و یا استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز است.

,

بیگلری گفت: خوشبختانه با شروع بارندگی از دیروز تا به حال شاهد هیچ گونه تصادفات جاده‌ای نبودیم و حدود 60 تیم امداد و نجات در سطح استان مستقر شده اند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: توصیه‌ی ما برای رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری، استفاده از لاستیک یخ‌شکن، به همراه داشتن تجهیزات لازم، استفاده از زنجیرچرخ و بررسی ایمنی و فنی خودرو است.

,

وی در پایان عنوان کرد: همچنین از از رانندگان تقاضا می‌شود باتوجه به لغزنده بودن جاده‌ها با سرعت کمتری رانندگی کرده و حدفاصله‌ی خود را رعایت کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه