اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه عنوان کرد؛

بازگشایی راه ۶۹ روستای محاصره شده کرمانشاه در برف

بازگشایی راه ۶۹ روستای محاصره شده کرمانشاه در برف
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۶۹ محور روستایی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با مرصادنیوز  اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته با توجه به بارش برف و باران در سطح استان ۱۵۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۳۵ نیروی راهداری در سطح محورهای مواصلاتی اصلی استان بکارگیری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت به ۲۷۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی شده است، افزود: برف روبی چهار هزار و ۱۰۵ کیلومتر باند در سطح محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه انجام شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه پنج مرحله ریزش برداری در استان انجام شده است، بیان داشت: مجموع ساعات کولاک در سطح محورهای مواصلاتی استان به ۲۸ ساعت می‌رسد.

,

کرمی با بیان اینکه میزان شن و نمک مصرفی یک هزار و ۷۴۰ تن در سطح این محورها بوده است، درباره خدمات رسانی در راه‌های روستایی نیز عنوان کرد: ۶۹ محور روستایی هم بازگشایی شده است.

,

وی از بکارگیری ۴۴ دستگاه و ۷۴ نیروی راهداری در محورهای روستایی خبر داد و افزود: ۹۰۰ کیلومتر باند برف روبی در این محورها انجام شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان شن و نمک مصرفی در محورهای مواصلاتی استان ۲۴۰ تن بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه