اخبار داغ

گزارشی از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در گلستان :

استارتاپ های فضای مجازی بسیج مسلح به علم و ایمان

استارتاپ های فضای مجازی بسیج مسلح به علم و ایمان
گروههای شرکت کننده در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با سلام علم‌ و دانش و ایمان به رقابت با یکدیگر می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سازمان فضای مجازی بسیج گلستان میزبان اولین رویداد تخصصی در فضای مجازی است ، در این رویداد که در کل کشور همزمان در حال برگزاریست بیش از ۱۵۰۰ گروه استارتاپی از روز چهارشنبه به رقابت پرداخته اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در گلستان نیز با رمز یا فاطمه الزهرا که توسط سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان اعلام شد این رویداد تخصصی تولید محتوا در فضای مجازی در سه بخش انیمیشن ، بازی و موشن گرافیک به مدت ۴۸ در رستوران لاله در حال برگزاری است. 

,

خبرنگار ما در ادامه گزارش خود از این رویدادد تخصصی به سراغ سه گروه دیگر از شرکت کنندگان رفت و با آنها به گفت و گو نشست، آنچه می خوانید ماحصل این گفت و گوها می باشد. 

,

غرفه شهید شکوری 

, غرفه شهید شکوری , غرفه شهید شکوری ,

مصطفی جعفری و آقای محمد رجبی بیست و چندساله به نظر می آمدند، آنها یکی از پرسابقه ترین شرکت کننده ها بودند که رتبه دوم رویداد تخصصی فضای مجازی سال گذشته را کسب کرده بودند، بنابراین حریف قدری برای دیگر گروه ها به شمار می آمدند.  

,

مصطفی از سال 89 وارد حوزه فضای مجازی شده بود، اگرچه رشته دانشگاهی اش مرتبط نبود اما کم کم در انیمیشن سه بعدی، موشن گرافی متبحر شده بود.

,

, ,

وقتی راجع به اهمیت کارشان برای فضای حاکم در این عرصه پرسیدم؛ مصطفی تعبیر جالبی کرد؛ او از تولیداتشان به عنوان مهمات و فشنگ های عرصه نبرد در فضای مجازی نام می‌برد.  

,

محمد رجبی که در حال حاضر سرباز هم بود، در دانشگاه کامپیوتر خوانده و از سال 90 به تولید محتوا برای فضای مجازی پرداخته بود، او در زمینه مستندسازی، تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشن نیز تولیداتی داشت، 6 سالی هم می‌شد که موشن گرافی کار می کرد. 

,

محمد معتقد بود باید در فضای مجازی ما حمله کننده  باشیم تا اینکه بخواهیم  ضربات وارده از طرف دشمن را پاسخگو باشیم، او طرفدار نظریه ی آفندی سردار معروفی بود. 

,

با دیدن جدیت این گروه در رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب دلگرمی دلنشینی را نسبت به آینده روشن انقلابمان در قلبم احساس می کردم، حالا با شور بیشتری به سراغ غرفه بعدی میروم…  

, با دیدن جدیت این گروه در رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب دلگرمی دلنشینی را نسبت به آینده روشن انقلابمان در قلبم احساس می کردم، حالا با شور بیشتری به سراغ غرفه بعدی میروم…  , با دیدن جدیت این گروه در رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب دلگرمی دلنشینی را نسبت به آینده روشن انقلابمان در قلبم احساس می کردم، حالا با شور بیشتری به سراغ غرفه بعدی میروم…  ,

غرفه شهید اسماعیل زاهدپور 

, غرفه شهید اسماعیل زاهدپور , غرفه شهید اسماعیل زاهدپور ,

این غرفه از با تجهیزات ترین غرفه‌ها بود، اولش فکر کردم که حتما غرفه بچه پولدارهاست، اما وقتی که از سرپرست تیم آقای حامد برومند جریان تجهیزاتشان را پرسیدم متوجه شدم فراهم کردن این امکانات کار بسیج گنبد کاووس و خانم شاددل است، خیلی خوشحال شدم که بسیج از این مغزهای جوان حمایت خوبی کرده است.  

,

آقای برومند که کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار بود دوسال پیش وارد پویا نمایی شده و مقام دوم کشوری را نیز در اولین حضور ش در این عرصه در کارنامه خود داشت، او بعنوان سرپرست فناوری بسیج گنبد به دنبال جذب نیروهای توانمند این عرصه بود .

,

, ,

انیمیت گروه جوانی محصل بود به نام امیرمحمد رضایی که با سن کمش تجربه های خوبی در کار با صدا سیما، مستندسازی و نماهنگ تصویری داشت او  در زمینه طراحی اپلیکیشن هم فعال بود.

,

اما شایان شیخ ویسی 20 ساله، اولین رقابت جدی خود را تجربه می کرد، او مدیر تدوین و صدا گذاری گروه بود. 

,

برنامه ریزی سالانه، تیم سازی و پرکاری، شناسایی نیروی جدید، تشکیل ورک شاپ، خودتوانمندسازی، تقسیم کار، تولید محتوای مستمر  مواردی بود که امیر محمد، کوچکترین عضو گروه برای به تحقق رسیدن تشکیل ارتش فضای مجازی کشور برشمرد.  

,

واقعا باید برای داشتن چنین نیروهای خوش‌فکری خدارا شاکر باشیم.  

, واقعا باید برای داشتن چنین نیروهای خوش‌فکری خدارا شاکر باشیم.  , واقعا باید برای داشتن چنین نیروهای خوش‌فکری خدارا شاکر باشیم.  ,

غرفه شهید حاج احمد غلامی

, غرفه شهید حاج احمد غلامی, غرفه شهید حاج احمد غلامی,

پیمان یعقوبی با 9 سال سابقه در عرصه بازی سازی سرپرست این غرفه بود، او بازی های درخشانی چون آرماگدون را در سابقه کاری خود داشت، گویی کار خیلی هم آسان نیست و حریفان قدری برای رقابت گرد هم آمده اند.

,

, ,

اعضای گروهش را محمد دائمی محصلی با یکسال سابقه کاری، محمد کیخواه، مهندس کامپیوتر و طراح بازی دونده آبی، و جوان ماخوذ به حیای دیگری بنام امیرمحمد کیقبادی با مدرک مهندسی نرافزار تشکیل می دادند. 

,

امیر محمد که بسیار متواضع بود سابقه درخشانی در تولید محتوای مذهبی داشت، او برای اجلاس نماز، اداره کل فناوری اطلاعات کارهایی ارائه داده بود و همکاری داشت، علاوه بر این کتاب الکترونیکی ای به نام وقف و وصف در موضوع نحوه قرائت قرآن داشت. 

,

با دیدن او با  خود فکر کردم اگر جوانان مومن و مذهبی ما که حرفی برای گفتن دارند مثل ایشان مجهز به سلاح علم هم شوند چقدر می توانند در نشر اعتقادات و علوم مذهبی در کنار تفکرات انقلابی مؤثر باشند. 

,

سرپرست این گروه معتقد بود اگر حتی پروژه ها کمتر باشند اما کیفیت بالاتر برود، بیشتر می‌تواند در این عرصه یاری دهنده اهداف انقلاب و کشور باشد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه