اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان خبرداد؛

پیش بینی 757 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در زنجان

پیش بینی 757 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در زنجان
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان 757 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله ترخوانی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در مجموع 757 شعبه اخذ رای برای شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان 265 شعبه برای اخذ رای در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز 97 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده 154 شعبه اخذ رای و در شهرستان طارم نیز 54 شعبه برای اخذ رای مردم در انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار زنجان میزان شعبات در شهرستان ماهنشان را 59 شعبه عنوان کرد و گفت: در شهرستان ایجرود نیز مردم در 49 شعبه رای گیری را انجام می دهند.

,

ترخوانی بیان داشت: در شهرستان خرم دره 49 شعبه و در سلطانیه نیز 30 شعبه برای اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

,

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام شده است، ادامه داد: جلسات با گروه ها و افراد تاثیرگذار در انتخابات نیز برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه