اخبار داغ

تلاشی برای جا نماندن از یک رویداد جدید؛

از خاکریزهای خط مقدم تا فتح سنگرهای علم و فناوری/ مسابقه مجازی حتی در نیمه شب!

از خاکریزهای خط مقدم تا فتح سنگرهای علم و فناوری/ مسابقه مجازی حتی در نیمه شب!
ماموریت امروز بسیج، شناسایی و حمایت نخبگان است، جوانانی که از خاکریزهای خط مقدم تا فتح سنگرهای علم و فناوری در ایران اسلامی آمادگی از این انقلاب را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، لازمه تحرک و پویایی در بحث علم و فناوری داشتن روحیه جهادی  و باورِ "ما می توانیم"  است که باید در جامعه نهادینه شود و همانطور  که مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند: «در پیشرفت علمی باید رویه سازی و جریان سازی شود» که این کار زمینه ساز رشد و پرورش استعدادی علمی است، از طرفی رشد علمی نباید درگیر سلائق افراد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کُردتودی،,

24 ساعت از آغاز مسابقات اولین رویدادتخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان می­گذرد، چرا که بررسی مدل های کاری شرکت کنندگان و همچنین بررسی میزان خلاقیت در کار به گونه ای که بتوانند در ۴۸ ساعت کار را به اتمام برسانند .

,

, ,

وارد سالن مسابقات که شدیم هر کدام از شرکت کنندگان را در حال اجرای کار در رشته انتخابی دیدیم،  شرکت کنندگانی که در عین رفاقت و دوستی در حال رقابت در این رویداد بودند.

,

چشمان خواب آلود و خسته ی هر کدام از شرکت کنندگان گویای برگزاری رقابتی سخت در بین افراد شرکت کنندگان بود.

,

, ,

به سراغ جوانان این رویداد تخصصی رفتیم تا از حال و هوای این رویداد برایمان بگویند؛ معین رحیم پور با اینکه دو دهه از زندگیش را تازه تمام کرده است می گوید در رشته طراحی اپ  در این مسابقات شرکت  کرده ام و از آغاز مسابقات تا به حال نزدیک به 14 ساعت است که نخوابیده ام.

,

وی گفت: باید در خاکریز جنگ نرم و فضای مجازی که دشمنان قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارند مانع از دست یابی  آنها به اهدافشان شویم.

,

این شرکت کننده می گوید: من اصلا فکرش را هم نمیکردم که این مسابقات با این کیفیت خوب برگزار شود و از اینکه در این مسابقه شرکت کرده خوشحالم و برگزاری اینچنین مسابقاتی باعث دلگرمی بسیاری از جوانان  در این حوزه می شود.

,

در ادامه با شرکت کننده دیگر همراه شدیم شرکت کنننده ای که در رشته بازی سازی به میدان مسابقات آمده بود.

,

وی می گوید: گروه ما تمام دیشب را کمتر از 2 ساعت خوابیده اند و بشدت در تلاش هستند تا برد این مسابقات را از آن خود کنند.

,

, ,

شاه نظری کیفیت برگزاری مسابقات را بسیار خوب ارزیابی می کند و معتقد است  برگزاری این رویداد برای بار اول بسیار جالب و به موقع بوده و فرصتی است برای انگیزه دادن به جوانان  که با این نوع مسابقات آشنا شوند و این بهترین پتانسیل است که میتوان از آن به بهترین شکل بهره برداری کرد.

,

حیدری شرکت کننده دیگر مسابقات با اینکه به وضوح خستگی کار در چهر اش هویدا بود اما  پر نشاط و با انگیزه می گوید: برگزاری رویدادهای این چنینی خیلی در روحی جوانان میتواند تاثیر گذار باشد چرا که حضور در کار تیمی در حوزه فناوری نرم موضوع بسیار مهمی است و این رویداد که جز اولین رویدادها در این استان است با کیفیت بسیار عالی در حال برگزاری است.

,

وی میگوید: هدف دشمنان این است که باور "ما می توانیم" را از جوانان  ما بگیرند، لذا ابزار بصیرت لازمه گام برداشتن در این راه است که راه را اشتباه نرویم و برگزاری اینچنین مسابقاتی  میتواند در این راستا مثمر ثمر باشد.

,

, ,

حسین رمضانی شرکت کننده ای 25 ساله در گروه دیگر است و با خوشحالی می گوید قطعا یکی از برندگان این مسابقات خواهد بود.

,

وی می گوید: ما باید  توانایی این را داشته باشیم که بتوانیم با تولید یک سری ساختار و برنامه در شبکات اجتماعی در ضمیر ناخوداگاه تاثیر بگذاریم و جوری پیش برویم که بعدها هر پیامی را  راحت به دیگری منتقل دهیم.

,

, ,

رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  از روز گذشته در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل)  برای نخستین بارهم زمان با سراسر کشور در استان کردستان در حال برگزاری است.

,

در این مسابقات 11 تیم تخصصی در یک رویداد 48 ساخته در حال رقابت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه