اخبار داغ

بهانه تراشی فرمانداری نهبندان برای تایید مصوبه شورا/ مردم نهبندان: درخواست عمومی ما باید اجرایی شود

بهانه تراشی فرمانداری نهبندان برای تایید مصوبه شورا/ مردم نهبندان: درخواست عمومی ما باید اجرایی شود
اهالی شهر نهبندان به جهت پاسداشت زحمات فراوان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درخواست نام‌گذاری میدانی در این شهر به نام این شهید بزرگوار را دارند اما فرمانداری نهبندان مصوبه شورا در این خصوص را اجرایی نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اهالی شهر نهبندان به جهت پاسداشت زحمات فراوان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درخواست نام‌گذاری میدانی که در انتهای بلوار ورودی شهر نهبندان و در مسیر استان کرمان است را به نام سردار سلیمانی از شورای شهر نهبندان داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
با توجه به این‌که درخواست مردم در شورای شهر مطرح و تصویب شده و مصوبه به فرمانداری نهبندان ارسال شده اما فرمانداری تا‌کنون این مصوبه را تایید نکرده است.
,
 
,
یکی از اهالی شهر نهبندان ضمن گلایه از فرمانداری در این در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مردم شهرنهبندان به دلیل علاقه زیاد به سردار سلیمانی و این‌که ارادت خود را نسبت به این شهید اظهار کنند از شورای شهر و شهرداری نهبندان درخواست داشتند میدانی را در شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کنند.
,
 
,
وی افزود: با توجه به این‌که میدانی که در انتهای بلوار خلیج فارس قرار دارد بزرگترین میدان شهر و در مسیر استان کرمان است پیشنهاد داده شد این میدان به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود.
,
 
,
این شهروند خاطرنشان کرد: میدان پیشنهاد داده شده با توجه به این‌که در مسیر استان کرمان است کاملا در معرض دید تمام مسافرانی که از این مسیر به استان کرمان می‌روند نیز می‌باشد.
,
 
,
وی بیان کرد: شورای شهر با توجه به خواسته عمومی مردم به این موضوع توجه کرد و طی جلسه‌ای در شورای شهر این طرح به تصویب و جهت تایید به فرمانداری ارسال شده است اما تاکنون اقدامی از سوی فرمانداری برای تایید این مصوبه صورت نگرفته است.
,
 
,
این شهروند افزود: این‌گونه که شنیده شده ظاهرا این مصوبه در کمیته تطبیق به دلیل این‌که نیمی از بلوار در محدوده خدماتی است و نیمه دیگر در محدوده خدماتی نیست، رد شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد این دلیل بهانه‌ای بیش نباشد و دلیل قانونی برای عدم تایید مصوبه وجود ندارد.
,
 
,
این شهروند تصریح کرد: این مسئله مهمترین درخواست مردم نهبندان است و مردم توقع دارند حداقل‌ترین کاری که می‌توانند برای ابراز علاقه خود به سردار سلیمانی که تمام زندگی و جانش را فدای مردم کرد انجام دهند همین نامگذاری میدان به نام این شهید باشد لذا از فرمانداری درخواست داریم نسب به خواسته به حق مردم توجه و این مصوبه را تایید کند.
,
 
,
وی افزود: مردم نهبندان هیچ دلیلی را برای عدم اجرایی شدن درخواست خود مبنی بر نامگذاری میدان به نام سردار سلیمانی نمی‌پذیرند. وقتی سردار سلیمانی یک شخصیت بین‌المللی است هیچ توجیه‌ای ندارد که فرمانداری بگوید نیمی از بلوار در محدوده خدماتی است و نیم دیگر نیست.
,
 
,
این شهروند تاکید کرد: این دلایل برای عدم نامگذاری بهانه‌های ضعیف منطقه‌ای است که نباید وجود داشته باشد و در شأن مردم ولایت‌مدار نهبندان نیست که فرمانداری به درخواست آنان توجه نکند.
,
 
,
وی گفت: از شورای شهر نهبندان نیز درخواست داریم تمامی پیگیری های لازم در این زمینه را انجام دهد و فرمانداری باید درخواست عمومی مردم نهبندان را اجرایی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه