اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

امدادرسانی به 161 مورد حادثه دیده طی ماه گذشته/ 74 نفر اسکان داده شدند

امدادرسانی به 161 مورد حادثه دیده طی ماه گذشته/ 74 نفر اسکان داده شدند
شهریاری گفت: نیروهای امدادی هلال احمر طی ماه گذشته به ۱۶۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک ماه گذشته اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۱۶۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: 40 درصد از این ماموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، 12 درصد سیل و آبگرفتگی، 24 درصد برف و کولاک و 24 درصد دیگر موارد بوده است.  
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که طی ماموریت‌های یک ماه گذشته به 650 حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: 52 درصد از این افراد در حوادث جاده‌ای، 16 درصد در حوادث برف و کولاک، 19 درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی و 13 درصد در دیگر زمینه ها خدمات گرفته‌اند.
,
 
,
شهریاری با بیان این‌که ۵۳۶ نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۰ تیم به این حوادث یک ماهه گذشته امدادرسانی داشته‌اند، گفت: همچنین ۲۰۶ دستگاه ناوگان ترابری در این حوادث به کارگیری شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی این مدت ۷۴ نفر توسط پایگاه های هلال احمر اسکان داده شده‌اند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از شهروندان خواستاریم تا پایان فعالیت سامانه بارشی در استان، از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند.
,
 
,
شهریاری افزود: همچنین از رانندگان خواستاریم در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس و نیروهای راهداری از بروز حوادث دلخراش خودداری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه