اخبار داغ

وقتی "شنیده‌ها" سند می‌شود!

واعظی: از "نماینده رشت" بپرسید!/ جعفرزاده: مصاحبه نمی‌کنم + فیلم

واعظی: از "نماینده رشت" بپرسید!/ جعفرزاده: مصاحبه نمی‌کنم + فیلم
"محمود واعظی" رئیس دفتر رئیس جمهور حمایت از برجام و طرفداری از دولت را از دلایل شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی نمایندگان و کاندیداهای انتخابات مجلس بیان می‌کند و در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد بابت این اظهارات تان مستندات هم دارید می‌گوید: بله؛ از نماینده رشت بپرسید! من شنیده ام!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش 8دی، کمتر از یک ماه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس مانده و اسامی کاندیداهایی که صلاحیت شان محرز شده مطرح شده است و از سویی دیگر نتایج اعتراض کاندیداهایی که صلاحیت شان محرز نشده است نیز تا 12 بهمن ماه سال جاری اعلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

اما در این بین اخباری رد و بدل می شود که برای پی برد به حقیقت آن نیازمند بررسی بیشتر است.

,

واعظی: از "نماینده رشت" بپرسید

, واعظی: از "نماینده رشت" بپرسید,

"محمود واعظی" رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگویی به خبرنگاران می گوید: «اگر رد صلاحیت ها بر اساس قانون بوده حالا چه تخلفش اقتصادی بوده، اخلاقی بوده، دولت به هیچ وجه در رابطه با این رد صلاحیت ها حرفی ندارد.

,

وی ادامه می دهد: اما یک مواردی مطرح شده که مسئله تفکر و اندیشه است، اندیشه ای که الان حضور دارد و مردم به آن 24میلیون رأی داده اند، مثلا به برخی گفته اند شما از برجام حمایت کرده اید! یا از دولت طرفداری کردید! برجام چیزی نیست که کسی از آن حمایت کند الان بشود نقطه ضعفی برای رد صلاحیت اش!

,

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد آیا برای این اظهارات تان مستندات دارید؟! می گوید: بله هست. شما از یکی از این ها مثلا از نماینده رشت مصاحبه بگیرید. من البته با خود ایشان صحبت نکرده ام اما شنیده ام!»

,

همین موضوع بهانه می شود برای پرسش از "غلامعلی جعفرزاده" که پیش تر با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود: «متهم به عدم التزام به اسلام و انقلاب شده‌ام!»

,

وی در ادامه این بیانیه می گوید:  «با ویلچری زنگ زده از غبار حاصل از ناجوانمردی ها و به احترام مردم مظلوم شهرستانم (رشت عزیز و دوست داشتنی و با فرهنگ غنی‌اش) از بابت گناه نکرده در فرآیند تعریف شده در قانون اعتراض خواهم کرد و با همه این تلخ کامی ها مقتدرانه و با تلاش و شتابی بیشتر برای اخذ تاییدیه و متعاقبا جلب رای تاریخی به میدان خواهم آمد و سر از پا نخواهم شناخت.»

,

جعفرزاده: مصاحبه نمی کنم!

, جعفرزاده: مصاحبه نمی کنم!,

اما این نماینده رشت حاضر به مصاحبه با خبرنگار 8دی نمی شود و در جواب سؤال مطرح شده مبنی بر اینکه آیا دلیل عدم احراز صلاحیت تان از سوی شورای نگهبان حمایت از برجام و طرفداری از دولت بوده؟! می گوید: "مصاحبه نمی کنم" و به ابراز یک موفق باشید بسنده می کند که البته مستندات آن موجود است؛ اگرچه مستندات "واعظی" رئیس دفتر ریاست جمهوری از اظهاراتش فقط به اینکه "شنیده ام" و از "جعفرزاده" بپرسید خاتمه می یابد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه