اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

تصمیم AFC جنگ روانی علیه ملت ایران است/ پذیرفتن تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا خفت‌بار است

تصمیم AFC جنگ روانی علیه ملت ایران است/ پذیرفتن تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا خفت‌بار است
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای انجام بازی‌های تیم‌‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور سوم، نشانه آشکار جنگ روانی و دشمنی باملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشاورز در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام بازی‌های نمایندگان کشورمان که در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حضور دارند در کشور سوم، یک جنگ روانی و بازی با حیثیت ایران و ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: خبری که ابتدا توسط دو خبرنگار عربستانی و کویتی منتشر شد و سپس توسط فدراسیون فوتبال کشورمان در بیانیه‌ای رسمی‌ محتوای آن تائید شد، گفتنی‌های بسیاری دارد.

,

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: مسئولان سیاستمدار فوتبال آسیا براساس اتفاقات هفته‌های اخیر کشور عزیزمان و تحت فشار و لابی کشورهای شیرده حاشیه خلیج فارس این تصمیم نابخردانه را گرفتند و همراه با دشمنانی که فشارهای مختلف اعم از تحریم، ترور و جنگ روانی را بر ملت ایران اعمال و تشدید می‌کنند، به جنگ ورزشی پنهان روی آورده‌اند.

,

دشمنان برای تشدید فشار جنگ روانی به هر کاری دست می‌زنند

, دشمنان برای تشدید فشار جنگ روانی به هر کاری دست می‌زنند,

وی عنوان کرد: پرواضح است که ایران کشوری امن و مقتدر در منطقه غرب آسیاست و نباید حقوق هواداران ورزش و فوتبال که AFC اعتبارش را مدیون آنهاست و بسیاری از رکوردهایی که در لیگ قهرمانان آسیا توسط حضور پرشمار تماشاگران ایرانی به ثبت رسیده است، نادیده گرفته شود.

,

این مقام مسئول ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی، به‌رقم آنکه کشور درگیر یک جنگ تمام عیار بود و بمباران‌هایی در نقاطی از کشور توسط ارتش خبیث صدام بعثی، رخ می‌داد، اما تمام مسابقات مختلف بین‌المللی در داخل خاک کشور برگزار می‌شد. در روزهایی که باشگاه‌های ایرانی حق میزبانی در کشور را از دست می‌دهند، کشورهای عربستان و امارات با یمن در حال جنگ مستقیم هستند و این کشورها بارها و بارها با حملات پهپادی مورد حمله قرار گرفته‌اند، اما با این وجود AFC حتی هشداری هم نداده، چه برسد به اینکه بخواهد بازی‌ها را لغو کند یا به کشور دیگری انتقال دهد.

,

وی اضافه کرد: اگر همان پنج سال پیش که ماجرای دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث مطرح و اجرایی شد، مسئولین ورزش کشور محکم ایستاده بودند و زیر بار نمی‌رفتند، امروز احتمالا با این مسئله مواجه نمی‌شدیم، اما نباید فراموش کنیم که دشمنان ما برای تشدید فشار جنگ روانی به هر کاری دست می‌زنند.

,

کشاورز بیان کرد: قطعا تصمیم AFC جنگ روانی علیه ملت ایران است و به نظر می‌رسد رسانه‌های پیشرو و دغدغه‌مند، همراه و همزمان با هواداران فهیم و غیرتمند، بیش از پیش باید از مواضع درست و عزتمند مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور و متولیان امر برای حفظ حقوق ورزش، جوانان و فوتبال حمایت همه جانبه داشته باشند.

,

وی در پایان عنوان کرد: بی‌شک در صورت به نتیجه نرسیدن دیپلماسی ورزشی و پیگیری‌های حقوقی و بین المللی مسئولان مرتبط، پذیرفتن عزتمندانه محرومیت دوساله و پرداخت جریمه نقدی بسیار شیرین‌تر و گواراتر از پذیرفتن خفت بار این تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیاست.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه