اخبار داغ

رئیس پلیس فتا استان ایلام:

نقش بسیج در فضای مجازی بی بدیل است

نقش بسیج در فضای مجازی بی بدیل است
رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: بسیج یک سازمان تاثیرگذار در جامعه است و در فضای سایبر نقش پررنگی را ایفا می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی جمالی"، رئیس پلیس فتا استان ایلام در حاشیه بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج یک شروع خوب برای بالا بردن سطح آگاهسازی عمومی در حوزه رسانه و فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, "علی جمالی"، رئیس پلیس فتا استان ایلام در حاشیه بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج یک شروع خوب برای بالا بردن سطح آگاهسازی عمومی در حوزه رسانه و فضای مجازی است.,

وی اظهار کرد: محتواهایی که عزیزان بسیجی در سطح همه شهرستانها تولید می کنند، محتوایی کاربردی است که برای چنین فرزندانی در سطح استان افتخار می کنیم و می توانیم از این ظرفیتها استفاده نماییم.

,

 

,

جمالی افزود: یکی از ضعف هایی که در سطح استان وجود دارد، پایین بودن سطح سواد رسانه ای است که آسیبهایی نیز بدنبال دارد.

,

 

,

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: عزیزان جوان و نوجوان در این رویداد توانستند تولیدات خود را ارائه دهند و این تولیدات می تواند کمک زیادی به فرهنگ سازی استفاده صحیح از فضای مجازی در سطح استان نماید.

,

 

,

وی سطح تولیدات این رویداد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انشاءالله با کمک عزیزان شرکت کننده در این رویداد که تولید محتوای مثبت دارند، بتوانیم از خیلی از تهدیدات بدور بمانیم.

,

 

,

جمالی ادامه داد: بسیج یک سازمان تاثیرگذار در جامعه است و در فضای سایبر نقش پررنگی را ایفا می کند و در حوزه آگاهسازی عمومی، بسیج می تواند نقش موثری برای مقابله با تهدیدات داشته باشد.

,

 

,

رئیس پلیس فتا استان ایلام بااشاره به نقش بسیج در ارتقاء سواد رسانه ای گفت: بسیج می تواند با آگاه سازی عمومی به جامعه و ارتقاء سواد رسانه ای در کاهش آسیب های فضای مجازی موثر باشد و امنیت پایداری در حوزه سایبر در سطح استان برقرار نماید.

,

 

,

وی در پایان گفت: کیفیت کار شرکت کنندگان در رویداد خوب بود اما نیاز هست با کمک های مالی و معنوی و ارتقاء کیفیت کار، عزیزان در سطوح بالاتر نقش آفرینی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه