اخبار داغ

فرماندار دلفان:

برف راه دسترسی ۳۰۰ روستای دلفان را مسدود کرد

برف راه دسترسی ۳۰۰ روستای دلفان را مسدود کرد
فرماندار دلفان با اشاره به بارش برف سنگین در شهرستان دلفان گفت: شب گذشته بارش برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستای شهرستان را مسدود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستایی دلفان را مسدود کرد اظهار داشت: بارش شب گذشته برای مدتی تردد را در محور نورآباد -خرم آباد و نورآباد به نهاوند در گردنه گاماسیاب را مختل کرد اما با تلاش راهداران مشکل حل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ارتفاع برف در برخی از نقاط در سطح شهر و روستاها به بالای ۳۵ سانتی متر رسیده و در ارتفاعات بارش برف بیشتر بوده و سبب انحراف ۲۰۰ خودرو از جاده اصلی شد که به آنها امدادرسانی شد.

,

فرماندار دلفان ضمن بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان آمادگی لازم در مواجه با سرما و برف را دارد، عنوان کرد: از شب گذشته محل های برای اسکان مسافران با تمام امکانات در نظر گرفته شده و ۳۰۰ نفر از مسافران در راه مانده در این مکانها اسکان داده شده اند.

,

وی بیان کرد: طبق آخرین تماس با بخشداران، در بحث قطعی برق و آب شرب مشکلی وجود ندارد و مهمترین مشکل در حوزه بازگشایی راههای روستایی به خصوص در بخش کاکاوند است.

,

بهمنی گفت: چهار اکیپ برف روبی اداره راهداری و سه اکیپ ماشین آلات دهیاری‌ها برای بازگشایی محورهای روستایی نیز  اعزام شده اند و راههای روستایی در بخش خاوه تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود و تلاش بر این است که راه‌های روستاهای بخش کاکاوند و منطقه میربگ نیز تا اواخر وقت امروز بازگشایی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه