اخبار داغ

دادستان کل کشور:

مبارزه با فساد راهبرد جدی دستگاه قضا است

مبارزه با فساد راهبرد جدی دستگاه قضا است
حجت الاسلام محمد جعفر منتظری اظهار داشت: نکته ای که مورد تاکید ریاست محترم قوه نیز قرار دارد مبارزه با فساد است و این مسئله یک راهبرد جدی برای دستگاه قضائی هم در دورن خود و هم در سایر دستگاه ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جعفر منتظری درحاشیه دیدار خود با جمعی از فعالان اقتصادی استان یزد در مصاحبه با  خبرنگار یزدرسا گفت: در این دیدار ضمن استماع مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی یزد وعده دادیم هر آنچه در حوزه اختیارات ما باشد در راستای حل مشکلات  این عزیران به کارببندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دادستان کل کشور افزود: البته باید یکسری اقدامات بنیادین در حوزه اصلاح نظام بانکی و اصلاح سودهای  بانکی صورت بگیرد که آن را در شورای پول و اعتبار پیگیری خواهیم کرد.

,

منتظری با بیان اینکه بخشی از مشکلات کارآفرینان در ارتباط با قوه قضائیه و مشکلات قضائی است خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم آن بخش از مشکلات که در حوزه استان وجود دارد از طریق رئیس دادگستری و دادستان  تا برطرف شدن مشکل پیگیری شود  و آنچه نیز مربوط به مرکز وتهران باشد  در آنجا پیگیری های لازم انجام شود.

,

دادستان کل کشور با بیان اینکه عموم مشکلات کارآفرینان  در حوزه اقتصادی است اظهار داشت: امروز همه مسئولان وظیفه سنگینی  بر دوش دارند و باید در دوره ای که دشمن غدار با تمامی امکانات و توان خود پا به میدان جنگ اقتصادی گذاشته ما نیز در این حوزه همه توان خود را به کار ببندیم و به تولید کنندگان و فعالان اقتصادی کمک کنیم.

,

 وی درادامه  با اشاره به مشکلات حقوقی کارآفرینان یزدی ابراز داشت: نکته ای که مورد تاکید ریاست محترم قوه نیز قرار دارد مبارزه با فساد است و این مسئله یک راهبرد جدی برای دستگاه قضائی  هم در دورن خود و هم در سایر دستگاه ها بوده  است.

,

این مقام قضائی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه نیروهای دستگاه قضا بحث مبارزه با فساد به طور جد دنبال شود.

,

منتظری در پایان تاکید کرد: قطعا تحول قوه قضائیه باید  از سطح تا ذیل در یک مسیر صورت گیرد تا در حوزه های مختلف اعم از دادسراها، دادگاهها و بخش های گوناگون قوه قضائیه شاهد تحولی شگرف باشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه