اخبار داغ

پیگیری مرصادنیوز نتیجه داد

ورود قوه‌قضاییه به ماجرای کارخانه کاشی چینی‌ها/ سازمان بازرسی ورود کند

ورود قوه‌قضاییه به ماجرای کارخانه کاشی چینی‌ها/ سازمان بازرسی ورود کند
رییس دستگاه قضا به سازمان بازرسی کل کشور دستور پیگیری ماجرای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در صنعت کاشی استان کرمانشاه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پای چینی‌ها و سرمایه‌گذاری آنها با احداث کارخانه کاشی به جلسه رییس دستگاه قضا در سفر به یزد هم باز شد و حجت‌الاسلام رییسی دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد، یکی از تولیدکنندگان کاشی و سرامیک، گلایه ای نسبت به سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کرمانشاه در خصوص کاشی داشت که حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه دستور داد تا سازمان بازرسی کل کشور به این قضیه ورود کند.

,

فعالان این صنعت می‌گویند که انجمن سرامیک کشور نسبت به تعطیلی کارخانه‌های کاشی با ورود این سرمایه‌گذار چینی که قرار اس در استان کرمانشاه یک کارخانه احداث کند هشدار داده اما مسئولان به آن توجهی نکرده‌اند.

,

تیم مدیریت اقتصادی استان کرمانشاه از حامیان اصلی این سرمایه‌گذار چینی است که به انتقادات بی‌توجه بوده و با در اختیار قراردادن زمین رایگان و تسهیلات ویژه به این سرمایه‌گذار چینی برای آنها فرش قرمز پهن کرده است.

,

گفتنی است که مرصادنیوز منتقد اصلی سرمایه‌گذاری چینی‌ها در صنعت ورشکسته کاشی بود که از ابتدا با تهیه گزارشات و مطالب مکررا نسبت به تعطیلی کارخانه های کاشی استان با این سرمایه‌گذاری هشدار داده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه