اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای سیستان وبلوچستان:

انقلاب بزرگ فضای مجازی در بستر بسیج

انقلاب بزرگ فضای مجازی در بستر بسیج
محمود کردستانی در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: امروز یک اتفاق مهم و اساسی در حال اتفاق است که ماحصل آن ایجاد انقلاب بزرگ فضای مجازی در بستر سازمان بسیج خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمود کردستانی: سیستان و بلوچستان مملو از استعداد های درخشان و متعدد است اما متاسفانه کشف این استعدادها به کندی انجام می‌شود و یا در برخی موارد به هیچ وجه شناخته نمی شوند.

وی تاکید کرد: جای خوشحالی دارد که امروز و در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با برنامه‌ریزی صحیح و عملکرد مثبت سازمان فضای مجازی بسیج این استعدادها در حال شناسایی، شکوفا شدن و بکارگیری در مسیر انقلاب هستند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, ,
,

وی ادامه داد: تولیدات شرکت کنندگان در این مدت زمان کوتاه و با تجهیزات اندک نشان‌دهنده این است که هر کدام شان یک استعداد ویژه هستند که باید در مسیر صحیح هدایت و حمایت شوند.

به گفته کردستانی؛ اینکه سازمان بسیج به سراغ جوانان نخبه و پویای فضای مجازی رفته و آنها را تحت حمایت خود قرار داده اقدامی بسیار مبارک می باشد که دقیقا در راستای اهداف بزرگ نظام و انقلاب است.
 

,
,
,
,
, ,
,

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر گام دوم انقلاب اسلامی بخواهد در یک زمان و مکان محقق شود قطعا در همین رویداها باید به دنبال آن بود چرا که این جوانان با ظرفیت های نهفته ای که دارند می توانند به آینده و نیازهای اساسی انقلاب پاسخ دهند که‌ حمایت از جوانان نیز جزو توصیه های جدی مقام معظم رهبری  است.
 

,
,
, ,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه