اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

توانمندی در فضای مجازی ضروری است/ رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قطعا به نفع جامعه است +فیلم

توانمندی در فضای مجازی ضروری است/ رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قطعا به نفع جامعه است +فیلم
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ابتکار عمل و مهارت در فضای مجازی ضروری است و منجر به پیروزی جوانان ما در شرایط خاص و جنگ روانی دشمن می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جلیل بابازاده در حاشیه بازدید رویداد تولید محتوای بسیج اردبیل در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، اظهار داشت: حضور جوانان یکی از ویژگی قابل تقدیر رویداد تولید محتوای بسیج است که این عزیزان داشته های ذهنی خود در قالب ها متنوع  به جامعه عرضه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: باید در شرایط خاص در عرصه فضای مجازی به ابتکار عمل، مهارت و توانمندی دست یابیم تا جوانان ما در جنگ روانی دشمن پیروز شوند که لازمه این کار داشتن روحیه آفندی و تهاجمی است و  تنها با  کسب دانش علم وتفکر می توان به این مرحله رسید.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این رویداد طلیعه مناسبی است که با ابتکار فضای مجازی بسیج به وقوع پیوسته و  رقابت تنگاتنگی که مشاهده می کنیم قطعا برای جامعه و نظام جمهوری اسلامی مفید خواهد بود .

,

وی تصریح کرد: هر قدمی که در راستای تعالی انقلاب اسلامی برداشته شود  مقدس است و جوانانی که در این رویداد  بصورت فشرده فعالیت می کنند قطعا در پیشبرد اهداف انقلاب موثر بوده و به نتیجه ای مفید خواهند رسید.

,

سردار بابازاده با تقدیر تشکر از شرکت کنندگان این رویداد تاکید کرد: شهید سلیمانی از اول انقلاب خود را وقف این کشور کرد و ما هم امیدواریم با حرکت های جهادی حس قوی بودن در تمامی عرصه ها مختلف سیاسی ،اجتماعی ، فرهنگی و... را به معرض نمایش بگذاریم .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه