اخبار داغ

کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با دانا:

تظاهرات میلیونی عراقی ها رفراندوم حقیقی برای اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا است

تظاهرات میلیونی عراقی ها رفراندوم حقیقی برای اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا است
حسن هانی زاده گفت: تظاهرات میلیونی مردم عراق یک رفراندوم حقیقی برای اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از خاک عراق است.
[

حسن هانی زاده کارشنان مسائل منطقه در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تظاهرات ضد آمریکایی مردم عراق اظهار داشت: از بامداد امروز میلیونها نفر از مردم عراق از جمله شیعه، سنی و کرد در یک راهپیمایی شرکت کردن و این راهپیمایی علیه حضور شوم اشغالگران آمریکایی درعراق است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تظاهرات میلیونی مردم عراق یک رفراندوم حقیقی برای اخراج نیروهای اشغال گر آمریکا از خاک عراق است.
,
 
,
کارشنان مسائل منطقه ادامه داد: اگر جامعه جهانی و سازمان ملل واقعا به اراده مردم عراق احترام می گذارند باید آمریکا را تحت فشار قرار دهند تا نیروهای خود را از عراق خارج کند زیرا در طول سالهای اخیر نقش تخریب نیروهای آمریکایی در جامعه عراق و در بافت سیاسی، اقتصادی و امنیتی عراق کاملا مشخص است.
,
 
,
هانی زاده تصریح کرد: مردم عراق بعد از ترور درناک حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به این نتیجه رسیدن که نیروهای آمریکایی در صدد ترو شخصیت های دیگری درعراق هستند که سهم بسیار بالایی در مقابله با گروهک های تروریستی دارند برآمده اند.
,
 
,
این کارشناس مسائل منطقه تشریح کرد: هم اکنون مردم عراق دنبال این هستند که نیروهای آمریکایی را ازعراق اخراج کنند و اگر نیرو های آمریکایی مقاومت کنند تقابل پیچیده ای بین مردم عراق و نیرو های آمریکایی آغاز خواهد شد.
,
 
,
هانی زاده درخصوص پیام راهپمایی میلیونی مردم عراق اظهار داشت: این تظاهرات یک رفراندوم واقعی در عراق تلقی می شود که نیروهای آمریکایی باید سریعا خاک عراق را ترک کنند چرا که در طول 16سال گذشته آمریکایی ها درشکل گیری داعش و گروهک های تروریستی در عراق نقش داشتند وسعی داشتند عراق را تجزیه کنند.
,
 
,
هانی زاده در پایان گفت: اگر نیرو های آمریکایی در عراق باقی بمانند تجزیه عراق کاملا عملیاتی خواهد شد در نتیجه مردم عراق با هوشمندی کامل نیت های شوم آمریکایی ها را دریافتند  و متوجه شدند آمریکا در صددد تجزیه عراق است و با اخراج نیروهای آمریکایی عراق وارد فضای جدیدی از همگرای  و رفاه خواهد شد.
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه