اخبار داغ

مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز:

تلاش آمریکا برای فراموشی موشک‌باران عین الاسد/ هیمنه دشمن در منطقه شکسته شد

تلاش آمریکا برای فراموشی موشک‌باران عین الاسد/ هیمنه دشمن در منطقه شکسته شد
مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز گفت: آمریکا تلاش می کند تا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موشکباران پایگاه آنها در عین الاسد برای ملت ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرادر مصطفی سلیمانی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه الیگودرز  اظهارداشت: امروز انقلاب اسلامی با شکل دادن محور مقاومت در برابر استکبار جهانی به یک کشور تاریخ ساز و آغاز کننده مقاومت در برابر ظالمان شناخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, ,

وی افزود: آمریکا تلاش می کند تا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موشک‌باران پایگاه آنها در عین الاسد که یوم الله است، برای ملت ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود اما بدانند که هیمنه آنها در منطقه شکسته شده است و دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت

,

مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز عنوان کرد: دولت تروریست آمریکا سردار قاآنی را تهدید به ترور می کند، اما ما به آنها می گوییم هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

,

وی بیان کرد: هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز با اجراء و حضوردر برنامه های مختلف شهرستان تلاش می کند در خدمت به مردم و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و در راستای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه