اخبار داغ

امام‌جمعه قم:

انتخابات مجلس باید شکوه حضور مردم را به جهانیان نشان دهد/ هیچ بهانه‌ای برای دور شدن از انتخابات پذیرفته نیست

انتخابات مجلس باید شکوه حضور مردم را به جهانیان نشان دهد/ هیچ بهانه‌ای برای دور شدن از انتخابات پذیرفته نیست
امام‌جمعه قم بابیان این‌که هیچ بهانه‌ای برای دور شدن از انتخابات پذیرفته نیست، گفت: انتخابات مجلس باید شکوه حضور مردم را به جهانیان نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، تشییع باشکوه پیکر مطهر و پاک شهدای مقاومت را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: از دو ملت ایران و عراق به دلیل حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس نهایت تشکر و قدردانی را می‌کنم و به‌حق مسلمانان این دو کشور نشان دادند که محور مقاومت همچنان زنده و پایدار است.

وی افزود: این حضور میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی جلوه‌ای از عالم فیض و ملکوتی و نشانی از عظمت ملت ایران است.

اعرافی به سانحه هواپیمای اوکراینی نیز اشاره کرد و بیان داشت: خانواده‌های داغ‌دیده در این سانحه اجازه ندادند که دشمنان از این اتفاق بهره‌برداری سیاسی کنند و به توطئه افکنی بپردازند.

وی انتقام سپاه از استکبار جهانی را مهم برشمرد و گفت: نیروهای مسلح و سپاه عزیز و مقتدر در این آزمون پیروز بودند و جواب خوبی به دشمنی دیرینه این کشور دادند.

امام‌جمعه قم به اتفاقات مهم پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: ملت ایران در بهمن‌ماه دو امتحان بزرگ و حیاتی را در پیش دارد نخست راهپیمایی 22 بهمن است که باید پرشورتر از قبل مردم در آن حضور پیدا کنند و نشان بدهند که به آرمان‌های شهدا و انقلاب پایبند هستند.

وی تقارن این روز با چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی را موردتوجه قرارداد و افزود: باید این راهپیمایی همبستگی تشییع‌جنازه حاج قاسم و اقتدار ملت در حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را تقویت کند و این راهپیمایی باید نمادی نو از حضور ملت در عرصه دفاع از آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب اسلامی باشد.

اعرافی با اشاره به اینکه آزمون دوم انتخابات اسفندماه است، گفت: این انتخابات می‌تواند حلقه اقتدار ملت و عظمت گفتمان و جبهه مقاومت را تکمیل کند، همه در این روز باید فارغ از هر اعتراض، نقد و ایرادی که دارند برای اقتدار ایران، انقلاب و اسلام و برای امنیت و پیشرفت ایران اسلامی درصحنه انتخابات حاضر شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای از گروه و فرقه‌ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست، یادآور شد: صندوق‌های رأی باید شکوه حضور را نشان داده و مردم باید با آگاهی و بصیرت به انسان‌های پاک دست، مجاهد و مبارز رأی دهند تا کشور در مسیر درست قرار گیرد.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه در انتخابات اصل اول حضور پرشکوه و اصل دوم حضور اخلاقی و منطبق بر مقررات و اخلاق است، ادامه داد: اصل سوم انتخاب بهترین‌ها بر اساس حجت الهی است، رعایت این سه اصل می‌تواند حلقه اقتدار را تکمیل کند و امیدواریم که ملت شکوه دیگری را رقم بزند.

وی تطهیر آمریکا و نگاه خوش‌بینانه به آمریکا و دست‌نشاندگان آن‌ها را خطی دانست که در ایران و منطقه دنبال می‌شود و یادآور شد: خط دیگر این است که رژیم منحوس پهلوی را خوب نشان داده و یا بدی‌های آن‌ها را کمرنگ جلوه دهند.

اعرافی تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم عده‌ای سعی در کوچک نمایی چهل سال انقلاب هستند، درحالی‌که علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها، در این چهل سال مسیر ما بااقتدار طی شده است.

وی ضمن محکوم کردن اظهارات یک مقام آمریکایی در خصوص فرمانده جدید سپاه قدس تصریح کرد: ما به این مقام آمریکایی اعلام می‌کنیم که راه تروریستی خودتان را ادامه دهید با موشک‌های ایران در همه پایگاه‌های خود در منطقه مواجه خواهید شد.

اعرافی مقاومت و ایستادگی را رمز پیروزی محور مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: مسلمانان در محور مقاومت سختی‌ها را به جان می‌خرند ولی تسلیم شما نخواهند شد و مسئولان باید تلاش کنند که مشکلات مردم را حل کرده و به درد دل مردم برسند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه