اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند:

مدیریت در خدمت دین و مبانی الهی مورد قبول جامعه است

مدیریت در خدمت دین و مبانی الهی مورد قبول جامعه است
امام جمعه سنندج گفت: مدیریتی مورد قبول است که در خدمت دین و مبانی الهی باشد و این مهم را باید همه افرادی که در جامعه مسوولیتی برعهده دارند در نظر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کُردتودی، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: نماز جمعه حج مساکین و عید مؤمنین بوده و انتظار می رود مسلمانان در این عرصه عبادی سیاسی حضوری گسترده داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ،,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از خدمات و تلاش‌های نیروهای راهداری در تسهیل امور عبور و مرور مسافران در جاده‌های بین شهری تقدیر کرد.

,

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: تلاش‌های نیروهای راهداری شایسته والاترین تقدیرهاست.

,

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به سیره و سنت رسول الله(ص) اظهار کرد: امروز راه رسول الله(ص) تنها راه نجات است و باید همه ما مسلمانان این امر را مدنظر داشته باشیم.

,

ماموستا رستمی افزود: مدیریتی مورد قبول است که در خدمت دین و مبانی الهی باشد و این مهم را باید همه افرادی که در جامعه مسوولیتی برعهده دارند در نظر داشته باشند.

,

امام جمعه سنندج همه نمازگزاران را به اخلاق‌مداری توصیه کرد و گفت: جامعه‌ای که همه اعضای آن اخلاق‌مدار باشند آن جامعه به سوی عزت و تعالی روزافزون پیش می‌رود.

,

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دینی و مبانی اخلاقی تاکید کرد.

,

امام جمعه قروه

, امام, جمعه, قروه,

حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با بیان اینکه تقوا در زندگی شخصی و اجتماعی باید در وجود انسان قرار داشته باشد اظهار داشت : انسان باید نسبت به مسائل دینی و دستورات الهی حساسیت داشته باشد.

,

وی به اهمیت نظارت بر مراسمات مختلف اشاره نمود و با بیان اینکه باید حرمت ایام فاطمیه حفظ شود افزود: بخش هایی از نظارت بر عهده مردم و بخشی دیگر بر عهده حکومت است.

,

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد : باید بر تالارهای عروسی و بر آرایشگاه های زنانه و آتلیه های عکاسی نظارت شود که برخی از اقدامات این مجموعه ها مصداق دهن کجی به دین خداوند است.

,

به گفته وی صاحبان این مشاغل حق ندارند بستر گناه را آماده کنند.

,

رستمی به اهمیت ارسال کمک های مردمی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان که از استان های محروم کشور است اشاره نمود و بیان داشت

,

وی به مسائل سیاسی سطح کشور اشاره نمود و گفت: ما نمی دانیم چه تحریمی باقی مانده است که دشمن آن را اعمال نماید و نمی دانیم کدام تحریم برداشته شده است که قرار باشد باز هم اعمال شود!

,

با گفته رستمی عده ای از مسئولین ما با باور شعارهای دشمن درب های کشور را به روی دشمنان باز کردند و اقتصاد کشور را از بین بردند و فلش اتهامات را به سمت رهبر معظم انقلاب و به سمت حکومت انتقال دادند.

,

وی ادامه داد: بعد از دوندگی های بسیار دولتمردان ما به مردم می گویند یکی از برکات برجام ایجاد شکاف بین اروپا و آمریکا بود اما اگر شکافی ایجاد شده است پس این مکانیسم ماشه چیست؟

,

رستمی افزود: ما تعجب می کنیم که مسئول ما چطور نمی فهمد انگلستان در بزنگاه های حساس آمریکا را تنها نخواهد گذاشت و اروپا از منافع خود نخواهد گذشت.

,

آمریکا و اروپا در یک جبهه هستند و مانند سیستمی که اهداف مشترک دارند و ایران اسلامی را دشمن خود می دانند عمل می کنند. 

,

اروپا و آمریکا در 28 مرداد سال 1332 دولت قانونی ایران را سرنگون کردند و در جنگ تحمیلی انبارهای سلاح خود را در عراق در اختیار صدام قرار دادند و این دستاورد اروپا برای ایران بوده است و حالا تعجب دارد که مسئول ما بعد از 40 سال این مسائل را نمی فهمد

,

وی به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته اشاره نمود و گفت : آن جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند و ما به دولت اعلام می کنیم هر نوع مذاکره ای با تروریست های فرودگاه بغداد ممنوع است.

,

عمر دولت‌ رو به پایان است و هنوز هم حرف از مذاکره می زند در حالی که اقتصاد کشور نابود شده است و مدام می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم در حالی که اتفاقا سایه جنگ را نزدیک تر مردند و اگر ناوهای آمریکایی از خلیج فارس فاصله گرفتند به برکت اقتدار سپاه پاسداران بود.

,

وی در ادامه با توصیه به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات باید از ارائه وعده های غیر عملی و غیر واقعی پرهیز کنند و بر مدار آنچه که وظیفه یک نماینده است عمل کند.

,

رستمی ادامه داد: نماینده باید از وعده هایی که خود او می داند عملی نمی شود پرهیز کند و وابسته به یک حزب و جناح نشود.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق ندارد امکانات مجموعه خود را در اختیار یک کاندیدای انتخابات قرار دهد افزود: رای ما برای هیچ کس مشخص نیست و از کسی حمایت نمی کنیم و تاکید داریم که باید به یک فرد انقلابی که به دنبال خدمت به مردم باشد رای داده شود.

,

امام جمعه دهگلان

, امام, جمعه, دهگلان,

امام جمعه دهگلان در خطبه نماز جمعه گفت: پست و مقام موروثی نیست و نباید افرادی برای منفعت خود به تخریب دیگران بپردازند.

,

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه نماز جمعه در مسجد جامع این شهر ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان در همه صحنه ها بیان داشت: حضور گسترده مردم شهرستان نشان از بیداری و آگاهی مردم است.

,

وی با اشاره به تخریب بعضی افراد در جامعه گفت: متاسفانه افرادی که تنها به فکر منافع و کسب پست و مقام برای خود هستند افرادی صالح در جامعه  محسوب می شود زیرا تنها هدفشان رسیدن برای همان منفعت خودشان است اما کسانی که برای منفعت جامعه تلاش می کنند و در جامعه تاثیر گذارند زمانی که مطرح می شوند همیشه مورد تخریب در جامعه قرار می گیرند.

,

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه متاسفانه بعضی افراد زمانی در پست و مقامی قرار میگیرند آنرا متعلق به خود می دانند در حالیکه پست و مقام  موروثی نیست بلکه برای خدمت به مردم است.

,

ماموستا محمدی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در بحث انتخاب نماینده مجلس نباید قومیت یا طایقه گرایی مطرح باشد زیرا نماینده ای که به دور از قومگرایی و طایفه گرایی انتخاب شوند می تواند مشکلات جامعه را حل نمایند.

,

وی بیان داشت: متاسفانه در انتخاب نماینده مجلس در بحث طایفه گرایی و قومگرایی احتمال انتخاب فرد اصلح به مجلس کم است و همین عامل باعث عقب ماندگی بعضی حوزه های انتخابی است که فرد اصلح انتخاب نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه