اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد

یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است/ خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه با حضور میلیونی مردم عراق

یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است/ خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه با حضور میلیونی مردم عراق
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به دشمن می‌گوییم، ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان هم نزدیک خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، با اشاره به آیاتی از سوره اعراف، اظهار کرد: لباس ظاهری جسم انسان را می‌پوشاند، لباس باطنی برای انسان همان تقواست که عیوب انسان را پوشانده و مایه زینت انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: همان‌طوری که برای لباس ظاهری اهمیت قائلیم، باید به لباس باطنی هم اهمیت بدهیم، آدمی بعد از مرگ به آنچه که از پیش فرستاده نیاز دارد، اگر کسی اعمال ناشایست انجام داد در آخرت نسبت به این اعمال خود به قدری اظهار تنفر دارد که آرزو می‌کند، بین او و عملش قرن‌ها فاصله باشد.

محمدی‌ لائینی تصریح کرد: روز قیامت افراد کار خوب و بد را حاضر می‌بیند، خدای متعال حرف و سنت خود را عوض نمی‌کند اگر وعده پاداش به نیکوکاران و مجازات به بدکاران در دنیا داده، حتما عملی خواهد شد، کسی که حرفش راست و منفعل از تهدید نیست نباید تغییرش بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به وقایع اخیر گفت: در هم کوبیده شدن پایگاه هوایی عین‌الاسد منجر به خلق یوم‌الله شد، ملت ایران مکرر یوم‌الله خلق می‌کنند که نشان‌دهنده ظرفیت بالا و برجستگی والای مردم ولایی ماست.

 محمدی‌لائینی اظهار کرد: شرافت و عزتی که در پرتو اطاعت خدا به‌دست می‌آید، حقیقی است و راه‌های دیگر پوشالی و سراب است.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در فاطمیه دوم، افزود: ایشان پرورشگاه اولاد امت اسلامی هستند، ائمه اطهار در دامن این مادر پرورش یافتند، مردم محب اهل بیت در فاطمیه اول تا سوم مجالسی داشتند و در راستای عزاداری فاطمی شعائر مکتب فاطمی را ترویج کرده‌اند.

محمدی‌لائینی گفت: حماسه ششم بهمن شهرستان آمل بسیار باشکوه بوده و برای همه ملت ایران است بیانگر این است که چگونه از آرمان‌شان در مقابل فتنه‌ها حمایت کردند و تجلیلی که مردم در بحث تشییع پیکر پاک شهیدان داشتند نیز نمونه دیگری از ایستادگی پای آرمان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب فاطمه الزهرا (س) مکتب مقاومت است، انقلاب اسلامی همچون پدیده زنده همواره در حال تصحیح خطاهای خویش است و به نقدها عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهد، ویژگی انقلاب این است که عقب‌نشینی نمی‌کند و از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد.

محمدی‌لائینی عنوان کرد: ادامه مکتب انبیا و اولیا همین مکتب مقاومت با وجود تحمل سختی‌ها است، اما جذابیت دارد، مقاومت نیاز به قوت دارد، علت عصبانیت آمریکا از ملت ایران از جذابیت ناشی از ایستادگی یک نظام مستقل از یک قلدر سر گردنه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان اخیر مقام رهبری، گفت: تنها راه برای ملت ما قوی شدن در همه حوزه‌ها است، که همین هزینه‌ها تبدیل به قدرت می‌شود، که امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناکتر است،  ما به دشمن می‌گوییم، ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان هم نزدیک خواهد بود.


حضور میلیونی مردم عراق آغاز خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه است

امام‌ جمعه جویبار نیز گفت: حضور میلیونی امروز مردم عراق نشان داد، خروج تحقیر آمیز آمریکایی‌ها از منطقه آغاز شده است.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن به شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهارکرد: تمسک به حضرت فاطمه(س) گره‌گشای بسیاری از مشکلات و بن‌بست‌های زندگی ما است.

وی با اشاره به تهدید آمریکایی‌ها در ترور سردار قاآنی گفت: تروریست‌های آمریکایی با تهدید ترور فرمانده جدید سپاه قدس باز هم جنایتکار بودن خود صحه گذاشتند.

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: همانطور که ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث آغاز رویش‌هایی در منطقه شد که اخراج تحقیرآمیز آمریکایی‌ها از منطقه را در پی خواهد داشت.

نادعلیزاده بیان کرد: به کشورهای منطقه نیز هشدار می‌دهیم که مراقب پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان باشند اگر خطایی از آنها رخ دهد مثل عین الاسد موشک باران خواهند شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور میلیونی مردم عراق آغاز خروج تحقیرآمیز آمریکا از منطقه است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتقاد از حضور ۹۰ نماینده رد صلاحیت شده مالی در مجلس

امام جمعه زیراب نیز به حرفهای سخنگوی شورای نگهبان درخصوص رد صلاحیت‌ها اشاره و اظهار کرد: نکته‌ای جای تامل دارد، سخنگوی شورای نگهبان گفتند ۹۰ نماینده فعلی رد صلاحیت شده‌اند که علت بخش اعظمی از آنها فساد مالی است.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب ریشه همه موفقیت‌های انسان مومن را تقوا دانست و اظهار کرد: تقوا باعث آبادانی دنیا و آخرت می شود.ریشه بندگی ، سفارش قرآن،وصیت و سفارش تمام انبیای الهی است.

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه به بیان سخنی از موسی بن جعفر علیه السلام پرداخت و گفت: آقا موسی بن جعفر (ع) در میان صفات بیشمار حضرت فاطمه (س) دو صفت را به ما گوشزد کردند و فرمودند سلام بر آن شخصی که صدیق بود، دروغ نمی گفت و کسی که شهیده بود.

امام جمعه زیراب به ماجرای کشتار هلوکاست  اشاره و خاطرنشان کرد: دین ما دین مردانگی و شرافت است، اما بحث هلوکاستی که به راه انداختند و یادبودی گرفته‌اند و وزیر دادگستری عربستان سعودی نیز برای ادای احترام حضور داشت، بدانند که هلوکاست واقعی را عربستان در یمن به راه انداخته است.

این مسئول با بیان اینکه سردار سلیمانی یک تفکر و اندیشه  است، به بحث ولایت پذیری سردار سلیمانی نسبت به رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد:سردار سلیمانی خطاب به حضرت آقا گفت:آیت‌الله خامنه‌ای از اولیای الهی و نزدیک ترین صفات را به ائمه اطهار دارد و ما تابع تشخیص ایشان هستیم، حرف او برمن حجت شرعی است.

رضایی با بیان اینکه سرنوشت عالم اسلام در ولایت پذیری مسلمانان است افزود: ولایت فقیه مردم را به سمت خود نمی خواند بلکه به سمت خدا خوانده و دعوت می کند، در فرهنگ ولایت فقیه آنچه در رأس امور است مردم هستند.

وی به حرفهای سخنگوی شورای نگهبان درخصوص رد صلاحیت‌ها اشاره و اظهار کرد: نکته‌ای جای تامل دارد، سخنگوی شورای نگهبان گفتند ۹۰ نماینده فعلی رد صلاحیت شده‌اند که علت بخش اعظمی از آنها فساد مالی است.

  امام جمعه زیراب تصریح کرد: چرا این افراد با این شرایط باید مدت باقیمانده تا انتخابات نماینده باقی بمانند؟ در شرایطی که دشمنان جنگ احزاب راه انداخته‌اند ما نیاز داریم درون جامعه سالم باشد.

این مسئول به سخن امام خمینی(ره) در خصوص اصلاح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند: بدانید انقلاب از بیرون آسیب نمی پذیرد، آنچه آسیب‌پذیر است از درون است، بنابراین این موارد باید بررسی شود و به مردم جواب داده شود که نمایندگان آنها چه کرده‌اند.  

رضایی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات خطاب به افرادی که به دلایل دیگری رد صلاحیت شده‌اند، گفت: حضرت آقا فرمودند: حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است که مهمترین جایگاه آن بحث انتخابات است، حضور در انتخابات کشور را بیمه کرده و دشمن را مأیوس می‌کند، بنابراین کسانی که به دلایل دیگری رد صلاحیت شده‌اند به جای تهدید انقلاب و حضور حداکثری در انتخابات را تبلیغ کنند.  

وی با اشاره به عملکردهای رئیس قوه قضائیه ضمن تشکر از برخورد جدی ایشان در برقراری عدالت و رعایت حق ارباب رجوع گفت: آنچه که سالیان تقاضا و آرزوی ما بود آیت‌الله رئیسی انجام می‌دهند، درباره برخورد قضات و مسئولان قوه قضائیه با مردم و ارباب رجوع کردند خدا نحوه برخورد شما با مردم را ثبت می‌کند و باید در روز قیامت پاسخگو باشید و رفتارهای نادرست برخی باید تجدید نظر شود.  

امام جمعه زیراب ملاقات «مسعود بارزانی » با ترامپ و گفتن آن سخنان علیه سردار سلیمانی را نوعی نمک نشناسی برشمرد و اظهار کرد: این فرد مزدور، به معنای واقعی کلمه است، چطور توانست کمک های سردار سلیمانی را درخصوص شکست داعش نادیده بگیرد و آن سخنان را به ترامپ بگوید.

وی در پایان به انتخابات پیش رو در آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: خبر بدی که به ترامپ رسیده این است که گفته‌اند هر یک از ۶نفر حزب دموکرات علیه جمهوری خواهان با ترامپ انتخابات برگزار کنند همین الان پیش بینی شده که ترامپ شکست می‌خورد.

, انتقاد از حضور ۹۰ نماینده رد صلاحیت شده مالی در مجلس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه