اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

نماینده معامله‌گر نمی‌تواند نماینده مردم باشد/ کاندیداهای رد صلاحیت‌شده در برابر شورای نگهبان موضع نگیرند

نماینده معامله‌گر نمی‌تواند نماینده مردم باشد/ کاندیداهای رد صلاحیت‌شده در برابر شورای نگهبان موضع نگیرند
امام جمعه سمنان گفت: کاندیداهای ردصلاحیت‌شده نباید در برابر شورای نگهبان موضع‌گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر امروز در آیین عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان تصریح کرد: آزادی قدس و نجات فلسطین و نیز اخراج آمریکا از منطقه از جمله پیامدهای به شهادت رساندن سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آیت‌الله شاهچراغی با یادآوری حضور چشم‌گیر مردم در نماز جمعه هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: دست‌کم سه برابر جمعیت استان سمنان در نماز جمعه هفته گذشته تهران شرکت کردند.

,

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های پرشمار رهبر انقلاب در قبال اقدامات اروپایی‌ها گفت: با وجود موضع‌گیری‌های فراوانِ پیشین، معظم‌له در نماز جمعه هفته گذشته به شدت به برخی کشورهای اروپای از جمله انگلیس خبیث و آلمان و فرانسه که در دوران دفاع مقدس به شدت از صدام حمایت کرده بودند، تاختند.

,

امام جمعه سمنان با تأکید بر این که این کشورهای اروپایی نوکران آمریکا هستند گفت: دشمنان می‌گفتند ملت ایران به زانو درآمده است حال آن که ملت ایران آمریکا را به زانو درآورده است.

,

آیت‌الله شاهچراغی خطاب به مسئولان اظهار داشت: اگر تا کنون به اروپا امیدوار بودید، دیگر اکنون باید از اروپا قطع‌امید کنید؛ ملت ایران نیز هرگز به اروپایی‌ها امید نبسته بودند.

,

وی با تصریح بر این که مسئولانی که دل در گرو اروپایی‌ها داشتند باید استغفار کنند گفت: البته ما نمی‌گوییم آن‌ها قصد خیانت داشته‌اند؛ آن‌ها می‌خواستند خدمت کنند اما اکنون که ماهیت اروپا آشکار شده باید از رویکردهای پیشین خود استغفار کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه با بیان این که فلسفه شورای نگهبان این است که امکان انتخاب نمایندگانی سالم، انقلابی و مردمی را برای مردم فراهم کند گفت: مردم نماینده‌ای که معامله‌گر باشد را قبول ندارند و چنین نماینده‌ای نمی‌تواند نماینده مردم باشد.

,

آیت‌الله شاهچراغی در پایان با قدردانی از عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت کاندیداهایی که تخلفاتی در پرونده آن‌ها وجود دارد گفت: نامزدهایی که در نهایت تأیید صلاحیت می‌شوند باید به درستی تبلیغات انجام دهند اما کسانی که تأیید نمی‌شوند نباید در برابر شورای نگهبان موضع‌گیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه