اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

مردم عراق به حضور آمریکایی ها در خاک خود معترضند/ رسانه در جهت دهی اعتراضات پای کار باشد

مردم عراق به حضور آمریکایی ها در خاک خود معترضند/ رسانه در جهت دهی اعتراضات پای کار باشد
رضا کیانی با اشاره به اعتراضات مردم عراق علیه اشغال گری آمریکایی ها گفت: مردم عراق معترض حضور آمریکایی ها در خاک خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ درخصوص تظاهرات ضدآمریکایی مردم عراق علیه حضور نظامیان آمریکایی پس از ۱۶ سال اشغالگری گفت: امروزه اگر یک میلیون در بغداد اعتراض کنند نشان دهنده بیش از نیمی از جمعیت این کشور است و در حقیقت کل سطح کشور، معترض حضور آمریکا در خاک عراق هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: اگر احیانا افکار عمومی یک کشوری به نفع یا علیه یک جریان باشد در نظام بین الملل اثرگذار است و امروزه افکار عمومی مهمترین فاکتوری است که در نظام بین الملل موثر است.

,

کیانی با اشاره به شکست آمریکایی ها در جنگ ویتنام افزود: در جنگ ویتنام آمریکایی ها اعلام کردند که با یک کمونیست جنگ می کنند اما بعد از مدتی یکی از رسانه ها بیان کرد که جنگ با عده ای کشاورز ویتنامی است و این افشاگری اعتراض شدید مردم آمریکا را به دنبال داشت و افکار عمومی باعث شکست آمریکایی ها شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تظاهرات مردم عراق گفت: رسانه ها باید حضور میلیونی مردم را خوب مانور دهند تا تاثیر بالایی داشته باشد و افکار عمومی جهان را از این خبر مطلع کنند.

,

وی با تاکید بر تصویب نمایندگان مردم عراق بر خروج نظامیان امریکایی گفت: اعتراضات مردم باید خوب هدایت شود و رسانه ها در جهت دهی باید نقش خود را ایفا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه