اخبار داغ

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دشمن می خواهد عظمت انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد

دشمن می خواهد عظمت انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن می خواهد عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان، اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان را پای کار آورده تا بتوان از این فضا برای مقابله با توطئه های دشمنان استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری دشمن می خواهد عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: نسبت به گذشته کارهای خوبی انجام شده است و باید در فضای مجازی بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سیاه نمایی از توطئه های دشمنان بوده و دشمن می خواهد ایران از رفتن به قله های افتخار باز بماند.

,

طهماسبی با بیان اینکه بیشترین انتظار مقام معظم رهبری از جوانان است، ادامه داد: در هر جا که هستید به ادامه راه انقلاب کمک کنید.

,

وی برضرورت توجه به نقش ولی فقیه در ادامه راه انقلاب اسلامی، افزود: طوفان ها و توطئه های دشمنان همواره وجود داشته و باید در تولید محتوا به این امر توجه شود.

,

این مسئول تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری افق آینده نظام اسلامی روشن است و باید جوانان پای کار آمده و کارهای بر زمین مانده را انجام دهند.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با  بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه راه عاشورا بوده و باید در مقابل هرگونه ظلمی ایستادگی کند، ادامه داد: دعوای حق و باطل تمام شدنی نیست و باید جوانان در جهاد کبیر دست به اقدام زده و کمک کار باشند.

,

طهماسبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  700 پروژه عمرانی را از سال 92 تا کنون در استان انجام داده است و بسیج و سپاه در اجرای طرح ها به کمک دولت آمده و برنامه های خوبی اجرایی شده است.

,

وی با اشاره به هدف در حمله به نهادهای انقلابی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد فعالیت های 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایمال کند.

,

این مسئول افزود: جوانان پرشور و انقلابی راه انقلاب اسلامی را ادامه داده و در فضای مجازی نیز باید هوشیارانه وارد شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه