اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن و انقلابی مطالبه رهبری/ باید پاسخگو و خدمتگزار مردم باشیم

تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن و انقلابی مطالبه رهبری/ باید پاسخگو و خدمتگزار مردم باشیم
نماینده ولی فقیه در لرستان تربیت 8 میلیون جوان مؤمن و انقلابی را یکی از مطالبات رهبری دانست و گفت: در محیط اداره و بیرون از محل کار باید پاسخگو و خدمتگزار مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ایمان و عمل صالح راه رسیدن به موفقیت فرد و جامعه است بنابراین می طلبد گفتار، پندار و رفتار ما در راستای تقوا باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به محرومیت منطقه اسدآبادی خرم آباد و لزوم توجه مسئولان به این محلات افزود: طی بازدیدی از محله اسد آبادی و تشکیل جلسه، ۲۱ مصوبه برای حل مشکلات این منطقه تصویب شد تا در گذر زمان یک هفته تا سه ماه چهره منطقه در حد مطلوب تغییر پیدا کند و با اجرای برنامه‌هایی از این قبیل به دیگر مناطق، شهرها و روستاها می رویم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما به عنوان خدمتگزاران باید در خدمت مردم باشیم وشایسته است که با صبوری، شکیبایی و اخلاق اسلامی در محیط اداره و بیرون از اداره پاسخگو و خدمتگزار مردم باشیم.

,

وی با اشاره به برگزاری و اهداف سمینار ائمه جمعه در دورود بیان کرد: در این نشست بر تعامل با جوانان، دانشجویان، نوجوان و اعضای حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج تاکید شده است که وظیفه همه ماست چراکه یکی از مطالبه رهبری تربیت هشت میلیون جوان مومن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا و اخلاق مدار و عدالتخواه است.

,

شاهرخی با بیان این که دشمن بداند ملت ما بیدا، هوشیار و آگاه است تصریح کرد: اگر می خواهیم انقلاب بیمه و به مقصد نائل شود برای برآورده کردن مطالبات رهبری در راستای تربیت هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی نیازمند ورود و اقدام تمام دستگاه ها،  برجستگان، فرهیختگان، پیشکسوتان رزم و جهاد و فرهیختگان حوزه و دانشگاه هستیم.

,

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) بنت نبوه، ام الائمه و زوجه ولایت است ودر کمتر کسی این اوصاف با هم وجود دارد خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) شاخص است و ما به دنبال این هستیم فضائل ائمه را بازگو کنیم چون اینها کامل و شاخص بودند، صدیقه طاهره (س) هدیه و خیر کثیر فراوان از جانب خداوند به  پیامبر (ص) بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به میدان آمدن حضرت فاطمه زهرا(س) برای دفاع از امامت و ولایت اظهارداشت: امروز جامعه ما بیش از گذشته به یادگیری و عمل به فضائل فاطمه (س) نیاز دارند نام فاطمه (س)در طول اعصار در ذهن ها مانده است و بانوان باید با این فضائل آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه