اخبار داغ

فرمانده سپاه استان لرستان:

راهپیمایی بی نظیر امروز در بغداد «انتقام سخت» است

راهپیمایی بی نظیر امروز در بغداد «انتقام سخت» است
فرمانده سپاه استان لرستان گفت: راهپیمایی بی نظیر امروز مردم عراق در بغداد «انتقام سخت» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: فضای مجازی در جایگاهی است که مقام معظم رهبری می فرماید فضای حقیقی است و همه شئونات زندگی ما را در بر می گیرد؛ فضای مجازی پدیده ای اجتناب ناپذیر است و همه عرصه های زندگی را در بر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه حتما باید در این فضا سهم خودمان را بشناسیم و نقش خود را در بُعد ایجابی و سلبی ایفا کنیم افزود: ما درگیر با استکبار جهانی هستیم تا در قالب یک پدیده دست دشمن را از سر جهان کم کنیم به همین دلیل درگیری با دشمن در فضای مجازی بیشتر پر رنگ است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: اگر سبک زندگی را صیانت، تغییر ورشد دهیم حتما باید از فضای مجازی استفاده شود؛ نقش فضای مجازی در فرهنگ بی بدیل است، یک فضای جدی است و خوشحال هستیم به عنوان اولین نهاد در این رویداد بسیار بزرگ که حدود ۸۰ نفر از جوانان ۴۸ ساعت به صورت شبانه روز کار کردند تجلیل و قدردانی کنیم.

,

وی بیان کرد: با برگزاری این رویداد فضایی را باز کرده ایم که جوانان و نوجوانان حضور یابند و از این استعداد استفاده کنیم و مشکلاتمان را حل کنیم.

,

سردار کشکولی تصریح کرد: کشور و استان ما به دلیل تحریم های ظالمانه درگیر بیکاری و مسائل اقتصادی است ولی با توجه به این استعدادها عده ای می‌توانند در این عرصه کار کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر در این عرصه وقت بگذاریم می‌توانیم چالش‌های محلی و بومی را رفع کنیم و با همین فکر و اپلیکیشن هایی که در بخش های مختلف ساخته می شود بخشی از مشکلات را حل کنیم.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: امروز سرعت انتقال اخبار فضای مجازی بی نظیر است، فضای مجازی حتما باید مورد توجه قرار گیرد همچنین صیانت و مدیریت شود.

,

وی با بیان اینکه فراگیری این بخش بی نظیر بوده و میدان رقابت آسانی است اظهار داشت: برای این کار باید استعدادها را شناسایی و پرورش دهیم، برای اینکه بهتر دیده شوید و زوتر تاثیرگذار باشید باید محتوا مهم باشد و به کمیت و کیفیت کار توجه شود.

,

سردار کشکولی افزود: این روزها با کلید واژه صحبت می کنیم که یک معارف حرف در آن است، تولید محتوا بسیار است و رقابت باید از حیث کمیت و کیفیت اثر گذار باشد.

,

وی با اشاره به «انتقام سخت» عنوان کرد: امروز در راهپیمایی بی نظیری که در بغداد انجام شد خیلی ها معتقد بودند که انتقام سخت است؛حضور مردم در راهپیمایی ها انتقام سخت است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: در محیط جهانی خلق یه جمله، یک کلمه و انیمیشن بسیار اثربخش است، لرستان استان با استعدادی است و جمعی که در اینجا هستند سابقه کار جهانی هم دارند.

,

وی تصریح کرد: از یک جهت به عنوان بسیج یکی از وظایف ما همکاری و هم افزایی با سازمان‌های دولتی است و انتظار داریم هر جا که خلع وجود دارد و هر جا که نیاز به کمک دارند ورود کنیم و کمک شود این خلع را پر کنیم و دولت ها و دستگاه های حاکمیتی بتوانند موفق شوند.

,

سردار کشکولی با بیان اینکه باید برای منافع دولت کار کنیم و فرهنگ مردم را ارتقا بخشیم و به مردم نیز یاد دهیم خاطرنشان کرد: این دنیا یک دنیای بی کران معجزه آسا است و امیدواریم این کار طلیعه اقدام بسیار خوب باشد و در سالهای بعد جمعیت شرکت کننده بیشتر باشد.

,

وی با بیان اینکه در بخش رسانه متاسفانه به قدری ضعیف هستیم گفت: آنچه وجه تمایز دو رسانه بوده این است که چه فکری عمیق تر، نافذتر و منافع بیشتری برای مردم دارد که این جذاب است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: این یک موهبت است، در گذشته رسانه در خدمت زر و زور و قدرت بوده است ولی الان این فضای مجازی یقه دولت، حاکمیت و نظام را می گیرد و هر روز محافظت می کنند.

,

وی افزود: این کار که درسطح ملی انجام می شود به فال نیک می گیریم، الان در فضای مجازی فرو دست نیستیم، آنها پول زیاد دارند و رسانه زیاد دارند ولی هیچ حرف حقی نمیزنند و نافذ نیست.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: اگر در حرف صداقت و اخلاص باشد و برای خدا باشد اثر بخش تر است؛ پس از ۴۱ سال برای تشییع یک قهرمان بین المللی ده ها میلیون نفر به خیابان آمدند که نشان می دهد کار دشمن در فضای مجازی بی اثر بوده است.

,

وی بیان کرد: ۴۱ سال کار کردنشان بی اثر بوده است و اگر کار کردند کار رسانه ای ما کارهای آنها را خنثی کرده است؛ عراق در اشغال آمریکا است و جرات به خرج می دهند پایگاه عراقی ها را در مرز سوریه را مورد هدف قرار دهند ولی امروز به درخواست انقلابیون مردم به خیابان می آیند و با یک پرجم واحد درخواست می کنند آمریکا باید از منطقه برود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: باید با اعتماد به نفس این کار را با کم و کیف گسترش دهیم، دو هزار بسیجی داریم که در این عرصه کار می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: یک موضوع ما رونق اقتصادی است، باید کالاها داخلی را تبلیغ کنیم، باید اپلیکیشن هایی ساخته شود که هر کسی در هر جای مملکت از این کالاها خریداری کند، این کارها می تواند خیلی از این گره ها را باز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه