اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

گسترش نظریه مقاومت مهم ترین دلایل نگرانی استکبار است/ با کشور، رهبر و مردم انقلابی نباید صدا و سیما لیبرال و سکولار باشد

گسترش نظریه مقاومت مهم ترین دلایل نگرانی استکبار است/ با کشور، رهبر و مردم انقلابی نباید صدا و سیما لیبرال و سکولار باشد
آیت الله حسینی همدانی گفت: با چه استدلالی آقایان در سیمای ملی برنامه های ارزشی و انقلابی که به بصیرت افزایی مشغول هستند را بی خاصیت و در مسیر تعطیلی قرار می دهند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در وسط میدان مبارزه و جنگ رسانه ای، هیبریدی و ترکیبی قرار داریم، گفت: با چه استدلالی آقایان در سیمای ملی برنامه های ارزشی و انقلابی که به بصیرت افزایی مشغول هستند را بی خاصیت و در مسیر تعطیلی قرار می دهند؟ رسانه ملی باید مخاطب ملی داشته باشد و همه اقشار را در نظر بگیرد، اگر کشور، رهبر و مردم انقلابی هستند نمی شود رسانه ملی لیبرال، سکولار و بی تفاوت به ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: در بحبوحه مشکلات اقتصادی، اشتغال، تولید و رکود، چرا در صدا و سیما به جای امیدوار کردن مردم به آینده ای روشن، دائما تبلیغات مصرف گرایی و نمایش اشرافی گری، قتل، کشتار، کلاهبرداری و نا امید کردن مردم نمایش داده می شود؟ پیاده نظام هنری دشمن از ارزش های انقلاب انتقام می گیرد، شما چرا در زمین دشمن بازی می کنید؟ 
,
 
,
وی اظهار داشت: باید به جای محافظه کاری، با عقلانیت کار انقلابی انجام داد، ارزش های انقلاب و ایجاد امید در مردم با نقد منصفانه گسترش می یابد، نکند خدای ناکرده تحت تاثیر افراد از خارج، مردم را از دست بدهید؟ 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از جوانان و نوجوانان خواستند نظریه مقاومت را ترویج دهند، تصریح کرد: این نظریه در مسائل اقتصادی و نظامی نقش دارد، لذا ایشان فرمودند نظریه مقاومت را در برابر دشمن قوی پنجه تبلیغ کنید، برخی تصور نکند چون دشمن دستگاه های تبلیغاتی و بمب دارد ما عقب نشینی می کنیم چرا که نظریه مقاومت اصالت دارد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: بر اساس بند 16 از اصل سوم قانون اساسی، دولت موظف است سیاست خارجه کشور را بر اساس معیارهای اسلام تنظیم کند و تعهد برادرانه نسبت به همه مسلمانان داشته باشد تا از مستضعفان جهان حمایت کند. 
,
 
,
وی افزود: اصل 152 می گوید سیاست خارجی ایران باید بر اساس نفی سلطه جویی و سلطه پذیری باشد تا تمامیت ارزی کشور حفظ شود، اصل 54 هم سعادت جهان بشری را آرمان خود می داند و استقلال و آزادی و حکومت حق را حق همه جهان می شناسد در نتیجه از مبارزه مستضعفین در برابر مستکبرین حمایت می کند. 
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: در مقابل راهبرد مقاومت، راهبرد سازش و تسلیم وجود دارد که زبونی افرادی که تا کنون این رویه را در پیش گرفته اند در دنیا نشان داده است،  خفت آل سعود در برابر استکبارنمونه ای از این راهبرد است، آمریکا به هر وسیله ای در جنگی که به راه انداخته است مقاومت ها را بشکند و بین مردم به ویژه تزلزل به وجود بیاورد ولو با به انزوا در آوردن قوی ترین فوتبال اسیا، یعنی فوتبال ایران. 
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز رشد و گسترش نظریه مقاومت مهم ترین دلایل نگرانی استکبار است در نتیجه آنها می خواهند به هر وسیله ای این مسیر را قطع کنند، مسئولین آمریکایی گفته بودند آمریکا فشار بر جمهوری اسلامی آنقدر افزایش می دهد تا شیره آن کشیده شود اما امروز می بینیم در سایه راهبرد مقاومت حال و روز آمریکا چگونه است و مشکلاتی که بر جانش افتاده است این کشور را تا مرز فروپاشی می برد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه آمریکا رجز خواند که 52 نطه ایران را می زند اما زمانی که ایران عین الاسد را هدف قرار داد حتی آمریکایی ها ترس دارند اعلام کنند چقدر تلفات داده اند، گفت: ناکامی های مکرر آمریکا و بی توجهی مردم به نقشه های این کشور مستحکم تر شده است و جوانان مایل هستند مستقل باشند تا اینکه زیر یوغ آمریکا بروند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بصیرت فاطمی و علوی مردم، آمریکا را به شدت عصبانی کرده است، افزود: هیچ جای دنیا رهبری همانند ایران نداریم، امروز مردم عراق حرکت ضد آمریکایی داشتند اما دیده شد برخی مسئولانشان حاضر هستند دست کسی که برادرش را به شهادت رسانده است بفشارد اما بوی خوش بشارت الهی می رسد که پیروزی نهایی مستضعفان بر مستکبران نزدیک است. 
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه لازمه دولت انقلابی تشکیل مجلس انقلابی است، اظهار داشت: مهم ترین الزامات حرکت در گام دوم انقلاب مشارکت جوانان و مدیران انقلابی است، امروز در دولت سازی گیر کرده ایم و نتوانسته ایم دولت اسلامی تشکیل دهیم و تا زمانی که کار به جوانان سپرده نشود این مهم محقق نمی شود اما چرا کسانی که دم از ولایت مداری می زنند دنبال گزینه های دهه 60 و 70 و کمتر و بیشتر می روند؟ باید دولت جوان انقلابی روی کار بیاید.  
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه