اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان:

رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال نمونه خوبی از اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی است

رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال نمونه خوبی از اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی است
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال نمونه خوبی از اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی است که در تخصصی ترین حوزه علمی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ علی رشنو در اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان اظهار داشت: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان با شرکت ۲۴ تیم از استان لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تیم های شرکت کننده توانستند در رقابتی سنگین و نفس گیر طی ۴۸ ساعت بدون استراحت محصولاتی را تولید کنند که بی نظیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از سراسر کشور ۴۷۱ تیم به طور همزمان اقدام به تولید محتوا در حوزه های انیمیشن، اپلیکیشن و بازهای موبایلی کردند.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان عنوان کرد: امروز ظرفیت عظیم بسیج در حوزهای مختلفی ورود پیدا کرده که یکی از این حوزه ها عرصه فضای مجازی است که این عرصه باید به یکی از مهمترین عرصه های حضور بسیجان تبدیل شود.

,

وی با اشاره به مهمترین فعالیت های فضای مجازی استان لرستان بیان کرد: طی یکسال گذشته تشکیل ساختار و سازمان شبکه سایبری مردمی انقلاب، ظرفیت سازی و سازماندهی بیش از دو هزار نفر بسیجیان در کاربری های مختلف و اختصاصی، بیش از هشت هزار مورد تولید محتوا اعم از پوستر، عکس و عکس نوشته، تولید بیش از دو هزار فیلم و کلیپ که از این تعداد ۷۰۰ قطعه فیلم و کلیپ در بحث سیلاب بوده است و همچنین تولید بیش از ۱۵ اپلیکیشن موبایلی، هشت مورد انیمیشن و پنج مورد موشن گرافی از مهم ترین اقدامات امسال فضای مجازی بوده است.

,

سرهنگ رشنو گفت: ایجاد سطح انتشار گسترده در اینستاگرام، تلگرام و توئیتر، شرکت در ترندینگ بیش از ۲۰۰ کلید واژه در اینستاگرام و توئیتر با عنوان لرستان بی زیرساخت و لرستان را دریابید که به مدت چند روز جز ترندهای اول فارسی زبان بود.

,

وی تصریح کرد: کلید واژه اربعین حسینی و کلید واژه حب الحسین یجمعنا همزمان با سراسر کشور در روز اربعین کار شد که از مجموع ۷۰۰ هزار توئیت بیش از ۴۷هزار و ۵۰۰ توئیت سهم استان لرستان بود که سبب ترند شدن این کلید واژه به مدت هفت ساعت به عنوان ترند اول جهان بود که برای اولین بار در طول تاریخ یک کلید واژه از انقلاب اسلامی ترند اول جهانی شد به طوری که در یک روز بیش از ۳۷۵ میلیون نفر یونیک اقدام به ری توئیت این کلید واژه کردند.

,

مسئول فضای مجازی بسیج استان لرستان خاطر نشان کرد: در بحث آرام سازی و سالم سازی فضای مجازی، ظرفیت تربیت مدرسان سواد رسانه، سواد فضای مجازی و سواد فناوری اطلاعات طی یکسال گذشته توسط بیش از ۷۰ نفر در سراسر استان اقدامات بسیار خوبی توسط فضای مجازی بسیج استان لرستان بوده است.

,

 وی اظهار داشت: تشکیل بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی در رشته هایی همچون عکاسی، فوتوشاپ، سواد رسانه، برگزاری بیش از ۲۰۰ کلاس آموزشی متنوع در سطح استان، طراحی و ساخت هفت سایت و ایجاد گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، پوشش کلیه مراسمات و اتفاقات و جریان سازی رسانه ای در این زمینه از دیگر اقدامات فضای مجازی بسیج استان لرستان طی سال جاری بوده است.

,

 سرهنگ رشنو افزود: اگرچه بحث فضای مجازی و بسیج را دیر شروع کردیم ولی با صلابت و اقتدار در این حوزه ورود پیدا کرده ایم چراکه در حال حاضر حضوری گسترده، موثر، به موقع و به روز داشته و خواهیم داشت.

,

وی عنوان کرد: خوشبختانه در این رویداد شاهد نقش آفرینی بسیجیان در سه حوزه استارتاپی بودیم که نشان دادیم بسیج ظرفیت عظیمی دارد و می توان از اقیانوس بسیج در حوزه های مختلف استفاده کرد.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان بیان کرد: این رویداد استارتاپی نمونه خوبی از اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی بود که در تخصصی ترین حوزه علمی برگزار شد و در حوزه دیجیتال در این رویداد اتفاق منحصر به فردی افتاد و تاکنون رویدادی با این گستردگی در سطح کشور برگزار نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه