اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تظاهرات مردم عراق یک همه‌پرسی آشکار برای خروج آمریکا از این کشور بود

تظاهرات مردم عراق یک همه‌پرسی آشکار برای خروج آمریکا از این کشور بود
کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: ملت عراق قاطعانه به دنبال اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از عراق است و امروز تظاهرات میلیونی مردم عراق یک همه‌پرسی واضح و آشکار برای خروج آمریکا از کشور عراق بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید تجری در گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا اظهار کرد: مردم عراق امروز نشان دادند که به اندازه‌ای از استقلال سیاسی رسیدند که نمی‌خواهند دیگر کشورشان مورد اشغالگری قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و المهندس خون جدید به محور مقاومت تزریق کرد گفت: با ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت منسجم‌تر و مصمم‌تر در اقدامات خود علیه اشغالگری آمریکا و هم‌پیمانانش شد.
 
کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه ملت عراق قاطعانه به دنبال اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از عراق است خاطرنشان کرد: امروز تظاهرات میلیونی مردم عراق یک همه‌پرسی واضح و آشکار برای خروج آمریکا از کشور عراق بود.
 
تجری تصریح کرد: قانون خروج آمریکا در پارلمان عراق به تصویب رسیده است و اصرار آمریکایی‌ها برای ادامه اشغالگری در عراق به معنای نادیده گرفتن استقلال و تجاوز آشکار به تمامیت ارضی یک کشور است.
 
وی به شهادت رساندن سرداران جبهه مقاومت را اشتباه راهبردی آمریکا دانست و تأکید کرد: ترامپ با این تصور که این ترور یک دستاورد انتخاباتی برای او محسوب می‌شود ولی می‌بینیم که گریبان آمریکایی‌ها را در کل دنیا گرفته و منجر به درهم شکستن هیبت آنان شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه