اخبار داغ

هشدار سخنگوی رهبر جریان صدر به توطئه جدید آمریکا

هشدار سخنگوی رهبر جریان صدر به توطئه جدید آمریکا
سخنگوی رهبر جریان صدر هشدار داد که این احتمال وجود دارد که آمریکا برای وارد کردن باندهای جدید با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق تلاش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ صلاح العبیدی سخنگوی مقتدی صدر در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت گزینه نظامی با هدف اخراج نظامیان بیگانه، آخرین راه‌حل است، نه اولین راه حل.

العبیدی خاطر نشان کرد: آقای صدر بر پایبندی گروه‌ها به توقف فعالیت نظامی در صورت جدول بندی عقب نشینی نظامیان بیگانه از عراق تاکید کرده است.

وی تاکید کرد واشنگتن ممکن است برای وارد کردن باندهای جدید با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات عراق تلاش کند.

العبیدی پیش از این در گفت‌وگو با شبکه الاتجاه عراق گفته بود خروج نظامیان آمریکایی از عراق یک خواسته مردمی است پیش از آنکه یک مصوبه پارلمانی باشد و همه گزینه‌ها در صورتی که واشنگتن به مصوبه خارج کردن نظامیانش پایبند نباشند، روی میز خواهد بود.

وی با ممکن خواندن ادامه تظاهرات میلیونی برای خروج نظامیان آمریکایی اظهار داشت واشنگتن تلاش کرد برای باقی ماندن نظامی آمریکایی در عراق، حمایت مردمی برای خود کسب کند که در این راه شکست خورد.

سخنگوی مقتدی صدر در واکنش به تهدیدهای آشکار رئیس جمهور آمریکا به تحریم‌های سخت علیه عراق در صورت اصرار بر خروج نظامیان آمریکایی تصریح کرد سخن گفتن از تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه عراق، خیلی بزرگنمایی شده است.

العبیدی با تاکید بر سهیم بودن آمریکا در فسادی که عراق از آن رنج می‌برد، در ادامه گفت حکمت مرجعیت دینی، عراق را از یک جنگ داخلی که آمریکا طی ماه‌های اخیر برای شعله‌ور کردن ‌آتش آن برنامه ریزی کرده بود، نجات داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه