اخبار داغ

با توجه به اعترافات مقامات دفاعی آمریکا

انتقاد سخنگوی سابق پنتاگون از اعترافات قطره چکانی تلفات پایگاه عین الاسد

انتقاد سخنگوی سابق پنتاگون از اعترافات قطره چکانی تلفات پایگاه عین الاسد
"دیوید لاپان" سخنگوی سابق پنتاگون روز جمعه با توجه به اعترافات مقامات دفاعی آمریکا به تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق، گفت: این چنین اطلاع رسانی باعث موج بی‌اعتمادی میان مردم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش تارنمای واکس، لاپان در پیامی توییتری نوشت: مطبوعات و عموم مردم آمریکا نباید بیش از ۲ هفته صبر کنند تا از جزئیات حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد مطلع شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لاپان با انتقاد از کوتاهی کاخ سفید در اطلاع رسانی دیر نوشت: ارائه جزئیات باید بسیار زودتر انجام می‌شد حتی اگر این امر به تدریج با پیشرفت ارزیابی‌های پزشکی بدست آمده باشد. 

,

سخنگوی سابق پنتاگون در ادامه افزود: این چنین اطلاع رسانی باعث بی‌اعتمادی مردم به مقامات دفاعی آمریکا خواهد شد. 

,

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ‌ روز جمعه در ادامه اعترافات قطره چکانی خود در مورد تلفات حملات موشکی ایران اعلام کرد: تاکنون ۳۴ نیروی آمریکایی درحمله به پایگاه عین الاسد عراق دچار آسیب مغزی شده‌اند. 

,

جاناتان هافمن سخنگوی پنتاگون در آخرین گزارش تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق گفت: این حملات تا کنون ۳۴ زخمی داشته است. 

,

اعترافات پنتاگون به افزایش هفتگی تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ همچنان بر نادیده گرفتن این حملات احتمام دارد. 

, دونالد ترامپ,

با کوچک شمردن تلفات زخمیان حملات موشکی ایران، کریس مورفی سناتور حزب دموکرات با انتقاد از پنهانکاری‌های ترامپ در مورد تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق گفت: رییس جمهوری به دنبال فریب افکار عمومی است. 

,

سناتور مورفی در سخنانی ترامپ را متهم کرد که هفته‌ها با گمراه کردن افکار عمومی زخمی شدن سربازان آمریکایی در پایگاه‌های عراق را پنهان کرده این در حالی است که بعد از مدت‌ها پنتاگون جزییاتی از زخمی شدن شماری از نیروهای آمریکایی خبر می‌دهد. 

,

پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تائید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آن‌ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند.  
سنتکام همچنین گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده، ضربه مغزی بوده است.

,
,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه