اخبار داغ

نبض تبلیغات انتخابات مجلس تند شد؛

رقابت ۱۶۴ داوطلب لرستانی برای تصاحب ۹ صندلی بهارستان/ بازار وعده‌ها داغ شد

رقابت ۱۶۴ داوطلب لرستانی برای تصاحب ۹ صندلی بهارستان/ بازار وعده‌ها داغ شد
رقابت 164 داوطلب لرستانی برای تصاحب 9 صندلی بهارستان سبب شده تا این روزها نبض تبلیغات انتخابات مجلس پیش از آغاز تبلیغات رسمی تُند و بازار وعده‌های توخالی نیز داغ‌تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، استان لرستان با دارا بودن هفت حوزه  انتخابیه شامل خرم آباد، بروجرد، دورود و ازنا، دلفان و سلسله، کوهدشت، الیگودرز و پلدختر، ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

۲۷ روز تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده و شمارش معکوس برای برگزاری یک انتخابات پر شور آغاز شده است، البته حال و هوای انتخابات از مدتها پیش با تبلیغات پنهان و یا آشکار برخی از کاندیداهای مجلس در شهر دیده می شد.

,

فضای مجازی در این روزها شور و هیجان بیشتری برای انتخابات دارد، هر یک از هواداران کاندیداها از مدتها قبل کانال ها و گروه های تلگرامی را تشکیل داده و عضو گیری کرده اند و رزومه کاندیدا مورد نظر را در گروه سنجاق کرده تا همه آن را مشاهده کنند و از برنامه و وعده های عریض و طویل که گاها بسیاری از آنها ناممکن است خبر می‌دهند.

,

بازار تبلیغات در فضای مجازی داغ شد

, بازار تبلیغات در فضای مجازی داغ شد, بازار تبلیغات در فضای مجازی داغ شد,

تبلیغات انتخابات تا جایی پیش رفته که هنوز مهلت قانونی آن اعلام نشده اما برخی از کاندیداها با حضور در همایش ها و جلسات سعی می کنند تریبون را به دست بگیرند و فضا را به سمت انتخابات پیش ببرند.

,

بسیاری از کانال ها و گروه های تلگرامی این کاندیداها با عکس های انتخاباتی و شعارهای مورد نظر در شبکه های اجتماعی به وفور دیده می شود و خواسته و یا ناخواسته اعضای زیادی را عضو این گروه ها می کنند و سعی در جذب مخاطب دارند تا با این روش هم بتوانند کاندیدای مورد نظر را مطرح کنند و تعداد آرای وی را بالا ببرند.

,

گرچه در میان تبلیغات پنهان و آشکار کاندیدهای مجلس، برخی اقدام به تبلیغات خاص می کنند مثلا وعده استاندارد کردن آسانسورهای مسکن مهر، یا وعده اشتغال و یا ساخت پروژه هایی که شنیدن آنها هم گویای محقق نشدن آنهاست اما این روزها بازار وعده های توخالی و پوشالی برخی از کاندیداها داغ شده است.

,

حضور پر رنگ کاندیداها در همایش ها و مجالس

, حضور پر رنگ کاندیداها در همایش ها و مجالس, حضور پر رنگ کاندیداها در همایش ها و مجالس,

اما در این دوره از انتخابات ۴۰۸ نفر از استان لرستان برای بازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و به طور متوسط برای هر کرسی انتخابات ۴۵ نفر نفر ثبت نام کرده بودند.

,

اما این روزها همه کاندیداها یار مردم شده اند، حتی عنوان کانال های تلگرامی خود را همیار و یار مردم گذاشته اند و نام شهرها را با آباد ذکر می کنند تا حسابی خود را در دل مردم جای کنند و مدام لبخندی بر چهره دارند و تا کمر خم می شوند و از یار و در کنار مردم بودن سخن می گویند.

,

در میان کاندیداها هستند کسانی که وعده های دروغ می دهند، وعده هایی که انجام نشدن آنها مانند روز روشن است اما بر طبل خدمت می کوبند و هدفشان این است که فقط از مرحله انتخابات عبور کنند و بعد از آن سال به سال دیده نمی شوند و وعده های داده شده را هم فراموش می کنند.

,

به راستی اگر همه وعده هایی که کاندیداها در هنگام انتخابات می دهند، عملی شود چه اتفاقی می افتد؟ دیگر چیزی به نام مشکل وجود ندارد اما افسوس که بسیاری از وعده ها و شعارها به فراموشی سپرده می شود.

,

کم نیستند کاندیداهایی هم که واقعا در راستای خدمت به مردم گام در این راه گذاشته اند و شعارشان هم خدمت است، این افراد در دوره های قبلی خدمت صادقانه خود را نشان داده اند.

,

چرتکه برخی از کاندیداها برای پُر کردن سبد رای

, چرتکه برخی از کاندیداها برای پُر کردن سبد رای, چرتکه برخی از کاندیداها برای پُر کردن سبد رای,

متاسفانه برخی از افراد به جای این که به دنبال خدمت به مردم و اهداف باشند، این روزها چرتکه در دست دارند و قدم به قدم که راه می روند سرانگشتی حساب می کنند که چند رای اضافه شده است.

,

پهن کردن سفره های شام و نهار، دادن وعده اشتغال و کار و یا از طریق قومی و فامیلی تلاش دارند تا هر جور که شده خود را به صندلی سبز مجلس برسانند.

,

گاهی متاسفانه اسپانسرهایی گرداگرد این کاندیداها جمع می شوند و میلیونی خرج می کنند تا فلان فرد مورد نظر راهی مجلس شود.

,

هر چه به انتخابات نزدیک می شویم برخی از هواداران کاندیداها و خود کاندیداها ریخت و پاش هایی می کنند تا از این راه نیز بتوانند راهی مجلس شوند در حالی که این افراد اگر هم وارد مجلس شوند هیچگاه نمی توانند دردی از جامعه کم کنند.

,

تایید صلاحیت ۵۶ درصد از کاندیداها در لرستان

, تایید صلاحیت ۵۶ درصد از کاندیداها در لرستان, تایید صلاحیت ۵۶ درصد از کاندیداها در لرستان,

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در این راستا اظهار داشت: در استان لرستان ۴۰۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۳۴ نفر انصراف دادند و مابقی در مرحله تایید و یا رد صلاحیت قرار گرفتند.

,

وی افزود: از این تعداد در مجموع ۱۶۴ نفر از لرستان تایید صلاحیت، ۱۱۷ نفر رد صلاحیت و ۹۳ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: ۱۴۹۵ شعب اخذ رای در استان لرستان در نظر گرفته شده تا آرای مردم را در این دوره از انتخابات جمع آوری کنند.

,

ثمینی با اشاره تبلیغات زودهنگام گفت: کاندیداها یک هفته قبل از برگزاری انتخابات، در مهلت قانونی می توانند تبلیغات کنند و زودتر از این موعد، تبلیغات ممنوع است.

,

وی بیان کرد: تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

,

انتخابات سالم و خلق یک حماسه دیگر

, انتخابات سالم و خلق یک حماسه دیگر, انتخابات سالم و خلق یک حماسه دیگر,

با توجه به این که بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، ملت ایران در همه زمینه ها حضور پرشوری داشته و با حضور خود یک حماسه خلق کرده اند، ملت ایران در همه انتخابات با حضور دشمن شکن خود به دنیا نشان دادند که سرنوشت کشور برایشان مهم است.

,

مردم با آگاهی و تحقیق به افرادی رای دهند که می دانند این افراد بعد از ورود به مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت به خلق الله گام برمی دارند.

,

ضروری است تا رزومه کاندیداها با دقت مطالعه شود و کاندیداهایی که وعده های دروغ نداده اند و برنامه های خود را به صورت واضح و شفاف اعلام کرده اند می توانند نماینده خوبی برای شهر و استان باشند.

,

تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور

, تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور, تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور,

سید موسی خادمی استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تلاش داریم یک انتخابات سالم و پر شور برگزار کنیم و هدف اصلی از برگزاری انتخابات نیز همین موضوع است.

,

وی افزود: نباید در برگزاری انتخابات از امکانات عمومی برای شخصی خاص استفاده کرد و تلاش کنیم تا شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم و با حضور مردم بار دیگر حماسه ای خلق شود.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: در برگزاری انتخابات یکی از اصل های مهم، حضور بی طرفانه مدیران دولتی است که باید به این مهم توجه کنند.

,

روزها به سرعت سپری می شود و چیزی به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمانده، بهتر است کاندیداها این را هم بدانند افرادی که به دنبال منافع خود هستند و سعی می کنند به هر چیزی چنگ بزنند و از هر راهی برای رفتن به مجلس استفاده کنند، در بین مردم جایی ندارند، مردم با آگاهی لازم و مطالعه رزومه افراد به کسانی رای می دهند که بدون حاشیه و ریخت و پاش های میلیونی در جهت خدمت به مردم گام در این راه گذاشته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه