اخبار داغ

با بدرقه مسئولان صورت گرفت؛

اعزام دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی+تصویر

اعزام دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی+تصویر
کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب صبح امروز  با حضور معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

سرهنگ باوندپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه گفت: 280 نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب 6 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز، مطلع الفجر، قصرشیرین و مرصاد بازدید می کنند.

,

سرگرد پاسدار محمد شریفی، مدیر اداری پشتیبانی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: راهیان نور یکی از کارهای ارزشمندی است که با پتانسیل جوانان اجرا می شود

,

وی افزود: دانش آموزان در این اردوی راهیان نور بدون واسطه از مناطق عملیاتی بازدید می کنند و به صورت چهره به چهره از قول راویان (پیشکسوتان دفاع مقدس) با رشادت های رزمندگان در جبهه ها آشنا می شوند.

,

شریفی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: سپاه و آموزش و پرورش در راستای هم افزایی و توفق بیشترین همکاری را راهیان نور با هم دارند

,

مدیر اداری پشتیبانی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: عزت ما در جهان مدیون خون شهدا و ایثارگران است و آشنا کردن جوانان با سیره شهدا یک هدف بسیار مهم است که در سرلوحه امورات ما قرار دارد.

,

حجت الاسلام رستمی از مدرسان حوزه علمیه شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جدید با فرهنگ جبهه و جنگ، گفت: شهید قاسم سلیمانی اسوه مقاومت بود که توسط استکبار به شهادت رسید.

,

وی افزود: دشمنان فکر می کنند با شهادت سرداران ما می توانند به انقلاب ضربه بزنند در حالیکه سخت در اشتباهند چون با شهادت اسطوره های ما این انقلاب صادر می شود.

,
 
 
 
,
 
 
 
,
 
 
 
,
 
 
 
,
 
 
 
,
 
 
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,

 

,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه