اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد

محله‌های فقیرنشین میزبان جشن‌های دهه فجر

محله‌های فقیرنشین میزبان جشن‌های دهه فجر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن های دهه فجر امسال به سمت محله های فقیرنشین سوق داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  عباس سروری امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کارگروه تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است و برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند تا شاهد جشن‌های پر نشاطی در این ایام باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی شعار محوری دهه فجر امسال را " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی خونبهای صدها شهید و جانباز است و هزینه سنگینی برای حفظ نظام شده است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ملت ایران در تهدیدات به دستاوردهای گرانبهایی دست پیدا می‌کنند و پس از شهادت حاج قاسم به مهم‌ترین دستاورد یعنی وحدت و یکپارچگی دست پیدا کردند.

,

این مسئول بیان داشت: ۱۲ بهمن ماه با حضور در مزار شهدا مراسم‌ها را آغاز می‌کنیم و همچنین مهمانی لاله‌ها را خواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه امسال در مراسمات دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است، گفت: دانش آموزان و دانشجویانی که پیامی برای امام (ره)، رهبر، جبهه جهاد و مقاومت، انقلاب و … دارند در قالب دست نوشته‌هایی در مراسم راهپیمایی در دست داشته باشند.

,

سروری با بیان اینکه اکثر افرادی که در اغتشاشات آبان ماه شرکت کردند از محله‌های فقیرنشین بودند، گفت: شاید این به خاطر کم توجهی به این محله‌ها باشند لذا امسال در نظر داریم جشن‌های دهه فجر را به این محله‌ها سوق دهیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد امسال از هنر مردم دانش‌آموزان و دانشجویان نهایت استفاده را می‌کنیم تا ۲۲ بهمن متفاوتی از سال‌های گذشته داشته باشیم.

,

این مسئول همچنین اظهار داشت: امسال کارگروه قوه قضائیه به کارگروه‌های ما اضافه شده است که طی آن در ۷۰۰ مسجد در کل ایران برنامه‌ای خاصی در راستای هر مسجد یک حقوقدان اجرا خواهد شد و در استان کرمانشاه نیز این برنامه با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در ایام دهه فجر از هرگونه خدمت رایگان به مردم دریغ نکنند و هر کسی در هر لباسی در خدمتگزاری به مردم آماده باشد.

,
,
,

این مسئول با تاکید بر اینکه در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‌ها لحاظ می‌شود، گفت: گام دوم انقلاب سرمایه گرانبهایی است که رهبر انقلاب برای آینده نظام تدوین کرده است و برنامه‌های دهه فجر باید در راستای این بیانیه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه