اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز:

فرزندانمان را از سر سفره فرهنگی و آموزشی بیگانگان برداریم

فرزندانمان را از سر سفره فرهنگی و آموزشی بیگانگان برداریم
حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی گفت: دشمن امروز برای کودکان پیش از ورود به مدرسه برنامه‌هایی طراحی کرده است و در نهایت به این مسئله ختم می‌شود که کودک با اعتقاداتش بجنگد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دشمن امروز در برای کودکان پیش از ورود به مدرسه برنامه هایی طراحی کرده است و در نهایت به این مسئله ختم می شود که این کودک با اعتقاداتش بجنگد، شخصا برای فرزندم یک بازی تهیه کردم اما پس از دو روز از من درخواست کرد بازی را حذف کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام علیمراد یوسفی افزود: از فرزندم علت حذف بازی را سوال کردم و وی هم در پاسخ گفت در این بازی باید به سمتدکسانی که واژه الله اکبر را به زبان می آروند شلیک کنم، این مسئله نشان می دهد دشمن برنامه ای برای کودکان کم سن و سال طراحی کرده است که در قالب رانندگی باید به عابر، چراغ برق، و جدول برخورد نکند تا امتیاز کسب کند اما اگر روحانی یا خانم محجبه ای از عرض خیابان رد شد برای کسب امیتاز بیشتر باید با خودرو آن را بزند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه روند مذکور به معنای مبارزه دشمن با چادر است، اظهار داشت: دشمن در قالب بازی به کودکان ما می گوید که باید با نمادهای ایرانی بجنگد در نتیجه ما هم نباید از این بخش غافل شویم. تمام ادیان می گویند تربیت از سن خاصی شروع می شود اما در اسلام تربیت پیش از تولد فرزند و زمان انتخاب همسر آغاز می شود. 
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: ما در بخش های تربیت کودکان با خلاءهای فراوانی مواجه هستیم در حالی که باید فرزندانمان را از سر سفره فرهنگی و اموزشی بیگانگان برداریم و سر سفره داخلی بنشانیم تا محتواهایی که در نظر داریم به آنها ارائه دهیم. سفره خالی محتوا کودکان را جذب نمی کند بلکه سفره رنگارنگ محتوای داخلی کودکان را به سمت فرهنگ بومی سوق می دهد. 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه