اخبار داغ

معاون اداره حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد؛

عملیات برف‌روبی ۱۸ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان

عملیات برف‌روبی ۱۸ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان
حمید پرورشی‌ خرم از برف‌روبی ۱۸ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ تن نمک‌پاشی در محورهای استان انجام شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص وضعیت راه‌های استان در چند روز گذشته با توجه به بارش برف اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته راه‌های استان درگیر بارش برف بسیار شدید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه پدیده قالب در راه‌های استان در چند روز گذشته وزش باد شدید، کولاک و مه شدید به همراه برودت هوا بوده است، افزود: بارش‌های روز پنجشنبه هفته گذشته بیشتر در شهرستان‌های جنوبی استان، شهرستان اسدآباد و بزرگراه به سمت جنت آباد و محور همدان – ملایر و همدان – تهران بوده است.

,

پرورشی خرم ادامه داد: در شرایط کنونی راه‌های مواصلاتی استان همدان باز است و از شب گذشته تا صبح امروز پدیده قالب در راه‌های استان کولاک است.

,

وی با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان به صورت عادی و روان است، گفت: ۱۸ هزار کیلومتر عملیات برفروبی و ۵ هزار و ۵۰۰ تن نمک پاشی در محورهای استان طی چند روز گذشته انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه