اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

واحدهای صنفی گران‌فروش تعطیل می‌شوند

واحدهای صنفی گران‌فروش تعطیل می‌شوند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: تکرار بیش از سه بار گران فروشی از سوی واحدهای صنفی، منجر به تعطیلی آن واحد صنفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: اصناف و بازاریان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور داشته و کمبودها و نیازها را احصا کرده و نسبت به جمع آوری کمک ها اقدام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در سیل عید نوروز در برخی مناطق کشور، اصناف و بازاریان زنجان کمک های مطلوبی ارائه کردند، ادامه داد: حمام صحرایی در قالب کانکس از سوی بازاریان زنجان به مناطق سیل زده ارسال شد.

,

این مسئول بیان داشت: با توجه به دور بودن استان سیستان و بلوچستان از زنجان امکان دسترسی بیشتری به این استان نیست اما کمک های مردمی زنجانی ها ارسال می شود.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به جمع آوری کمک های اصناف و بازاریان زنجان برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: آذوقه،پوشاک و لوازم بهداشتی به این مناطق ارسال می شود.

,

موسوی در خصوص نظارت بر بازار زنجان نیز گفت: نظارت به صورت همیشگی از سوی واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان انجام می شود و اگر کسی بخواهد سوء استفاده کرده و یا بدون فاکتور خرید و ارائه مستندات کالایی را به فروش برساند،مشول جریمه می شود.

,

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نسبت به معرفی این افراد به تعزیرات اقدام می شود، ادامه داد: تکرار بیش از سه بار منجر به تعطیلی آن واحد صنفی می شود.

,

این مسئول با اشاره به برنامه های اصناف و بازاران استان زنجان در دهه فجر نقلاب اسلامی، بیان داشت: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشن های انقلاب و تجلیل از کسبه های خوش انصاف از برنامه های دهه فجر محسوب می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه