اخبار داغ

دبیر کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری ۳۹ عنوان برنامه در دهه فجر/ یک هزار مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند

برگزاری ۳۹ عنوان برنامه در دهه فجر/ یک هزار مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند
حجت الاسلام خسروی گفت: در دهه فجر امسال ۳۹ عنوان برنامه برگزار و یک هزار مبلغ نیز به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام هابیل خسروی مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی و دبیر کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: دهه فجر امسال چند ویژگی خاص دارد چراکه اولین دهه فجر بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و باید برنامه های ویژه ای در این زمینه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: بزرگداشت شهادت سردار شهید سلیمانی، تقارن ایام دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله ویژگی های خاص دهه فجر امسال است که باید برنامه ریزی ویژه ای در این ایام داشته باشیم 
,
 
,
دبیر کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: روحانیت و طلاب همان طور که در اصل انقلاب پیشتاز بودند امسال نیز در برنامه های عمومی فعالیت خواهند داشت.
,
 
,
حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر این کارگروه به سه دسته ویژه طلاب و خانواده های آنها، ویژه مبلغان و اعزام آنها و برنامه های عموم مردم و اعزام مبلغان تقسیم می شود. 
,
 
,
وی با اشاره به این که برنامه های ویژه طلاب و روحانیون در حوزه های قرآن، شهدا و روحانیون فجر آفرین، گفتمان انقلاب و فرهنگی و اردویی برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه ها شامل برگزاری محافل انس با قرآن، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی، مسابقه حفظ و تفسیر سوره فجر، همایش پیاده روی خانوادگی طلاب و روحانیون، مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس علمیه، برگزاری نشست های علمی و کرسی آزاد اندیشی و اردوی سه روزه ویژه ۸۰ نفر از طلاب نومزدوج به مشهد مقدس است.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام خسروی افزود: ۱۵ برنامه ویژه مبلغان و مبینان برگزار می شود که شامل نشست های ائمه جماعات مساجد، کارگاه آموزشی، برگزاری همایش روحانیون طرح هجرت، همایش ائمه جمعه اهل سنت و همایش اساتید و ائمه جماعات مدارس است.
,
 
,
دبیر کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر تعداد یک هزار مبلغ که ۵۵۰ مبلغ غیربومی و مابقی بومی استان هستند به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد و تعداد ۱۵۰ هزار نفر نیز از حضور این مبلغان بهره خواهند بود و هدف اصلی از این اعزام ها تبیین گفتمان انقلاب است. 
,
 
,
حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: در مجموع ۳۹ عنوان برنامه در دهه فجر امسال در این کارگروه برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه