اخبار داغ

افشاگری ارگان دولت؛

مشکل اصلی اصلاح‌طلبان نه ردصلاحیت، بلکه نگرانی از عدم اقبال عمومی است

مشکل اصلی اصلاح‌طلبان نه ردصلاحیت، بلکه نگرانی از عدم اقبال عمومی است
اصلاح طلبان این روزها به شدت از حملاتی را علیه شورای نگهبان سازماندهی و عملیاتی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه «شهروند» در گزارشی با عنوان «اعتراض برای کسب اقبال عمومی» نوشت: «مروری بر انتخابات گذشته نشان می‌دهد مشکل اصلی اصلاح‌طلبان نه ردصلاحیت، بلکه نگرانی از عدم اقبال رای‌دهندگان به آنهاست.در انتخابات سال ۹۴ که اصلاح‌طلبان در تمام نقاط کشور فهرستی واحد ارائه کردند، شرایط ردصلاحیت‌ها مشابه وضع امروز بود با این حال اصلاح‌طلبان در آن دوره اعتراض دامنه‌داری به شورای نگهبان نداشتند. با تحلیل آمارهای ردصلاحیت‌ها در سال ۹۴ و مجلس پیش‌رو تنها یک فرضیه تقویت می‌شود: اصلاح‌طلبان بر طبل ردصلاحیت می‌کوبند تا صدای اصلی شنیده نشود!»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اصلاح طلبان این روزها به شدت از حملاتی را علیه شورای نگهبان سازماندهی و عملیاتی کرده اند. جالب اینجاست که این جریان سیاسی در ابتدا نسبت به حضور در انتخابات شرط و شروط می گذاشت اما با شروع ثبت نام انتخابات مجلس بسیاری از نیروهای این جریان حتی کسانی که سابقه محکومیت امنیتی و حضور در فتنه های مختلف را داشتند نیز در این انتخابات نام نویسی کردند. حالا که شورای نگهبان لیست اولیه رد صلاحیت‌ها و علت آنرا به خود داوطلبین اعلام کرده است. اصلاح طلبان سعی می کنند با مظلوم نمایی و با نشان دادن تعداد رد صلاحیت هایشان این موضوع را سیاسی جناحی جلوه دهند.

,

این درحالی است که شورای نگهبان اعلام کرده است بسیاری از رد صلاحیت شدگان خصوصا برخی از نمایندگان به جهت مسائل مالی صلاحیت شان تایید نشده است. 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه