اخبار داغ

از 15 بهمن‌ماه انجام می‌شود؛

اکران 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فجر در زنجان

اکران 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فجر در زنجان
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 5 فیلم حوزه کودک و نوجوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان زنجان اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی سیاست گذاری دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر، قرار بود،فیلم های این جشنواره تنها در یک سینمای زنجان اکران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با پیگیری های استان زنجان فیلم های این جشنواره در دو سینمای بهمن و روشا در زنجان اکران می شود،افزود: برای پنجمین بار فیلم های این جشنواره در زنجان اکران می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع 21 فیلم در این دو سینما اکران می شود اما هنوز اسامی فیلم ها به استان اعلام نشده است.

,

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اکران 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فجر در زنجان،گفت: این فیلم ها در سینما روشا از ساعت 10:30 تا 12 اکران می شود که تماشای آن برای دانش آموزان به صورت رایگان است.

,

علیمحمدی با اشاره به اکران فیلم "تورنادو" به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در زنجان، بیان داشت: فیلم "قطار آن شب" نیز به کارگردانی حمید رضا قطبی در زنجان اکران می شود.

,

وی گفت: "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی امیرداسارگر و " 23نفر" به کارگردانی مهدی جعفری از دیگر فیلم های این جشنواره در زنجان است.

,

این مسئول بیان داشت: همچنین فیلم سینمایی "کاتی و ستاره" نیز به کارگردانی رضا مجلسی برای دانش آموزان زنجانی در سینما روشا اکران می شود.

,

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این فیلم ها در روزهای 115 و 16 و 19،20 و 21 بهمن ماه سال جاری در زنجان اکران می شود.

,

علیمحمدی خاطرنشان کرد: مدارسی برای تماشای فیلم های این جشنواره تمایل دارند می توانند از طریق معاونت پرورش آموزش و پرورش استان اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه