اخبار داغ

پل خیرساز جرگلان تکمیل و آماده بهره‌برداری شد

پل خیرساز جرگلان تکمیل و آماده بهره‌برداری شد
بخشدار جرگلان از تکمیل شدن پل خیرساز یکه سعود بخش جرگلان خبر داد و گفت: این پل با یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهار کرد: پل یکه سعود که از نیازهای اساسی مردم جرگلان جهت عبور و مرور از رودخانه چندیر بود دو سال قبل توسط بخشداری با اعتبارات دهیاری شروع شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: به دلیل نبود اعتبار کافی دولتی برای این پروژه از خیران درخواست کمک کردیم که یک خیر بومی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پل پرداخت کرد.

,

نجاهی افزود: در حال حاضر اقداماتی همچون ساخت دیوار ساحلی، نصب حفاظ و گارد ریل از این پروژه باقی مانده که به زودی آماده و بهره به برداری می رسد .

,

بخشدار جرگلان اعتبارات هزینه شده در این پروژه را جمعا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان در دوونیم سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری خرج شد و مابقی که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است را نیز خیر بومی پرداخت کرد .

,

وی اضافه کرد: از این پل علاوه بر اهالی یکه سعود بالا که جمعیتی حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر دارد استفاده مب کنند و در مواقع بحرانی روستاهایی همچون دویدخ بالا و پایین، کلاته شادردی، چال تلپک، گرکز،  کلاته قره قاچ گرکز و روستای قره آقاج محمد نفس نیز از این پل بهره مند خواهند شد که جمعیتی حدود ۸ هزار نفر را پوشش خواهد داد.

,

بخشدار جرگلان همچنین از تصویب سه پل دیگر در روستاهای گرکز و کیلوپنجه توسط دولت خبر داد و گفت مردم چشم انتظار آغاز این سه پل نیز هستند چراکه در مواقع بارندگی و سیلاب به دلیل نبود راه عبور و مرور مناسب دچار مشکلات زیادی می شوند. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه