اخبار داغ

استاندار زنجان خبر داد؛

افزایش 8 برابری تعداد پروژه‌های شاخص استان زنجان

افزایش 8 برابری تعداد پروژه‌های شاخص استان زنجان
استاندار زنجان از افزایش 36 درصدی درآمدهای عمومی استان خبرداد و گفت: این درآمدها باعث شده میزان پرداختی به شهرداریها 48 درصد افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و یاد خاطره شهیدان و امام راحل اظهار کرد: مدیران استانی گزارشات و پروژه‌های دهه فجر را جمع بندی کرده و به رسانه‌ها اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: امیدوارم همه نهادها گزارش عملکرد خودشان را ارائه دهند و عملکرد کلی استان را هم به مردم ارائه خواهم کرد.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های شاخص استانی نسبت به سال گذشته هشت برابر شده است افزود: این عملکردها به همت مدیران استانی انجام شده است.

,

وی از بازگرداندن 11 واحد تولیدی به چرخه تولیدی استان عنوان کرد: از این تعداد هفت واحد فعال بوده و 2 واحد نیز تا پایان امسال فعالیت خود را از سر می‌گیرند و 2 واحد نیز تا پایان خرداد ماه سال آینده فعال می‌شوند.

,

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه در پرداخت اعتبار ستاد تسهیل استان علی‌رغم اینکه دیر اعلام شد ولی افزایش داریم افزود: تسهیلاتی که صرفا از معرفی ستاد تسهیل شده 132 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی در بخش کاداست جزو استانها نخست کشوری هستیم افزود: 25 هزار هکتار در سفر رئیس جمهور قول اجرای آبیاری تحت فشار داده شد که امسال این موضوع به صورت کامل تحقق می‌یابد.

,

استاندار زنجان همچنین به حوزه پرورش دام سبک در استان زنجان اشاره و عنوان کرد: پرورش دام سبک از طرح های بی‌نظیر در منطقه است در حال راه اندازی بوده که در حال حاضر نیز این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

وی افزود: در مسکن مهر 7 هزار واحد مسکن مهر بود که این تعداد در استان به 13 هزار و 300 واحد افزایش یافته است.

,

حقیقی به حوزه بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی نیز اشاره و عنوان کرد: 704 میلیارد به 201 میلیارد افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به افزایش اعتبارات ملی در حوزه روستایی از 10 میلیارد به 30 میلیارد بیان کرد: در حوزه بهداشت نیز 3 واحد بیمارستانی در استان زنجان آغاز شده است.

,

استاندار زنجان در مورد تسهیلات پرداخت شده توسط بانکها در سطح استان زنجان ابراز کرد: پرداخت اعتبارات از 4 هزار و 600 میلیارد به 4 هزار و 500 میلیارد در سال جاری افزایش یافته است.

,

وی همچنین از افزایش 36 درصدی درآمدهای عمومی در زنجان افزود: این درآمدها باعث شده میزان پرداختی به شهرداریها 48 درصد افزایش پیدا کند.

,

حقیقی با اشاره به افزایش 114 درصدی جرائم مالیاتی به منظور جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای تولیدی در استان زنجان افزود: تقسیط‌های مالیاتی نیز در استان 19 درصد افزایش یافته است.

,

وی با تاکید براینکه موضوع پسماند روی زنجان در حال رسیدگی است افزود: پروژه‌های بزرگ شهری زنجان نیز بررسی شده و روند اجرایی آنها انجام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه