اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اعلام کرد؛

ارسال محموله 25 تنی کمک‌های غیر نقدی بسیجیان تربت حیدریه به سیل‌زدگان

ارسال محموله 25 تنی کمک‌های غیر نقدی بسیجیان تربت حیدریه به سیل‌زدگان
حسین صادق از ارسال محموله 25 تنی کمک های غیر نقدی بسیجیان شهرستان تربت حیدریه به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صادق، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه ظهر امروز در حاشیه بارگیری و ارسال این محموله در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان محموله 25 تنی شامل مواد غذایی، پتو، چادر، برنج، آب معدنی، آرد، وسایل گرمایشی ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

وی بیان کرد: کمک‌های مردم به مناطق سیل‌زده کشور، مانور بزرگ همدلی است و مردم و مسوولان نیز با در کنار هم بودن و مسوولیت‌‌پذیری آسیب‌ها و خسارت‌های سیل را جبران می کنند.

,

صادق بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری برای کمک به هموطنان سیل زده در دستور کار قرار دارد، لذا حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل زدگان هستند.

,

وی گفت: همشهریان می توانندجهت کمک های نقدی خود را از طریق
شماره کارت بانک سپه سازمان بسیج 5892101214485209 و یاکد دستوری #880*و یا شماره حساب بانک سپه 030150000005151818086011 واریز کنند.

,
,

شایان ذکر است بیش از این و طی هفته گذشته مبلغ 500 میلیون ریال کمک های نقدی بسیجیان به حساب های مربوطه برای مناطق سیل زده واریز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه