اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ثمره حضور آیت الله بلند نظر در شهرستان سلسله، تربیت جوانان مومن و انقلابی بود

ثمره حضور آیت الله بلند نظر در شهرستان سلسله، تربیت جوانان مومن و انقلابی بود
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ثمره حضور آیت الله بلند نظر در شهرستان سلسله تربیت جوانان مومن، انقلابی، عدالت خواه و اخلاق مدار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید احمدرضا شاهرخی عضر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام عالم ربانی حضرت آیت الله محمدولی بلند نظر ضمن عرض تسلیت خدمت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه استان لرستان و مردم ولایت مدار شهرستان سلسله اظهارداشت: لرستان خواستگاه مراجع علما، فقها، عرفا، اندیشمندان و بزرگانی  است که در همه زمینه های علمی و فنی در کشور سرآمد بوده و هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: لرستان ما این افتخار را دارد که در جنگ تحمیلی و دفاع از دین و در همه مقاطع تاریخ سرآمده بوده و هر جایی از این تاریخ را ورق بزنیم فرزندان لرستان حضور و نقش آفرینی مثبت داشته اند.

,

نماینده ولی فقیه  در لرستان با بیان این فرموده رهبری که مردم  استان لرستان متدین و انقلابی را از قبل می شناسیم عنوان کرد: حضرت آیت الله بلندن نظر میراث گرانبهای دو حوزه علمیه نجف و قم است و ثمره حضور این عالم ربانی در شهرستان سلسله تربیت جوانان مومن، انقلابی، عدالت خواه و اخلاق مدار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه