اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

باید در جنگ نرم بصورت تشکیلاتی و تخصصی وارد میدان شد

باید در جنگ نرم بصورت تشکیلاتی و تخصصی وارد میدان شد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در جنگ نرم به ساماندهی احتیاج داریم و با آشنایی به سبک های حمله دشمن بصورت تخصصی و تشکیلاتی وارد میدان شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما،  آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در دومین همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل اظهار داشت: دشمن به دو نقطه پناه آورده، جنگ روانی اقتصادی و دراین سالها ایران برای آنها تبدیل به کابوسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود : استکبار در دنیا توانسته رسانه، اقتصاد و نهاد های  بین المللی را به استعمار خود در آورده و با جنگ افروزی در کشورها سلاح های خود را می فروشد.

,

امام جمعه اردبیل گفت: اگر داخل روضه نخوانند و رجز بخوانند می توان با دشمن مقابله کرد ؛هر چند تحریم ها دارای هزینه است اما به راحتی می توان آنها را دور زد و با سوق دادن پولهای سرگردان به تولید چرخ اقتصاد را گرداند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن به جنگ روانی بسیار  امید بسته است و در این میدان می خواهد باطل را حق نشان دهد تصریح کرد: در این جنگ به ساماندهی احتیاج داریم و با آشنایی به سبک های حمله دشمن بصورت تخصصی و تشکیلاتی وارد میدان شویم.

,

آیت الله عاملی با بیان اینکه اگر اصول انقلاب و اسلام را تبین کنیم دنیا مجذوب خواهد شد گفت: در فضای مجازی  دو چیز مهم است یکی فن اداره و دیگری محتوا؛ باید به اذهان عامه و خاصه اشرافیت داشت که در این زمینه فرصت های زیادی در دست داریم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه