اخبار داغ

رئیس‌جمهور چین:

«کرونا» به سرعت در حال رشد است

«کرونا» به سرعت در حال رشد است
رئیس‌جمهور چین در نشستی که همزمان با تعطیلات عمومی سال نوی چینی برگزار شد اعلام کرد کشورش با وضعیت وخیمی روبرو شده و ویروس کرونا با سرعت در حال رشد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانال خبری آسیا، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین با بیان اینکه این کشور با اوضاع وخیمی روبروست، نشستی با محور اتخاذ اقداماتی برای مقابله با شیوع کروناویروس برگزار کرد.

شی در این نشست اعلام کرد ویروس کرونا با سرعت در حال رشد است. او همچنین بر افزایش فعالیت متخصصان و پزشکان برای ارائه راهکارهای کنترل بیماری تاکید کرد.

در همین حال، تایلند شمار مبتلایان به کروناویروس در این کشور را ۷ مورد اعلام کرد که امروز شنبه در شلوغ‌ترین فرودگاه این کشور شناسایی شدند. فرودگاه سوارنابومی بانکوک اعلام کرد که اسکن‌های دما را برای مسافران ورودی از گوانگژو و ووهان آغاز کرده، اما اسکن دما شامل همه شهرهای چین نیست. پروازها از ووهان به دلیل قرنطینه شهروندان لغو شده است.

شهر ووهان حدود ۱۱ میلیون نفر جمعیت دارد و مرکز شیوع ویروس کرونا از ماه دسامبر تلقی می‌شود. در مجموع حدود هزار و ۳۰۰ نفر به این ویروس آلوده شده‌اند که بخش عمده آن‌ها در چین هستند. طبق آخرین آمار رسمی، تاکنون ۴۱ نفر بر اثر آلوده شدن به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

این ویروس در مجموع ۲۶۵۲ نفر را در کشورهای مختلف مبتلا کرده و تاکنون ۸۲ کشته برجای گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه