اخبار داغ

آغاز بازسازی مناطق سیل‌زده هرمزگان تا قبل از دهه فجر‌

آغاز بازسازی مناطق سیل‌زده هرمزگان تا قبل از دهه فجر‌
استاندار هرمزگان با بیان اینکه سیل در هرمزگان مجموعا حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان خسارت زده است از آغاز عملیات بازسازی و تعمیر منازل سیل‌زدگان تا قبل از دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیلی که در منطقه داشتیم خیلی فراگیر بود و خوشبختانه حضور و نقش دستگاه‌ها، نیروهای مسلح، نیروی دریایی سپاه و ارتش، سپاه امام سجاد، هلال احمر، دستگاه‌های خدمات دهنده آب، برق و بنیاد مسکن و بهداشت و درمان همه بسیج شدند که 10 روز اول سیل را خوب مدیریت کنیم.

وی افزود: من معتقد هستم در این مرحله از بیان مردم می‌توانیم نتیجه بگیریم که نسبتا عملکرد دستگاه‌ها مورد قبول مردم بوده است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در مرحله دوم شروع کرده‌ایم به ارزیابی خسارت‌ در همه بخش‌ها و در مرحله سوم تا قبل از شروع دهه فجر همه تصمیماتمان را نهایی می‌کنیم که کدام روستا در جایش باقی بماند.

همتی تاکید کرد: در تصمیمات نهایی مشخص خواهد شد که چه روستاهایی باید مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرند، در کجاها سیل بند احداث کنیم و کدام روستاها جا به جا شوند.

وی تصریح کرد: در بخش‌های کشاورزی، کسب و کار و صیادی نیز برنامه هایی دیده شده است که عملیات کاری ما با حضور همه دستگاه‌ها تا 10 روز دیگر عملا آغاز خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون درحال انجام تقسیم کار هستیم و هر روستا را به یکی از بخش‌ها خواهیم سپرد و با مشارکت خود مردم کار را پیش خواهیم برد.

وی گفت: مردم سیل زده هم همانطور که تاکنون همکاری و صبوری کرده‌اند در دوره تعمیر و بازسازی هم با همین روحیه در کنار دستگاه‌ها باشند تا کارها به سرعت پیش برود.

فریدون همتی برآورد اولیه خسارت سیل هرمزگان را 1500 میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه