اخبار داغ

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

شکسته‌شدن هیبت نظامی آمریکا به برکت خون شهداست/ مردم آمل با حماسه ۶ بهمن ریشه فساد را از بین بردند

شکسته‌شدن هیبت نظامی آمریکا به برکت خون شهداست/ مردم آمل با حماسه ۶ بهمن ریشه فساد را از بین بردند
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در روز تدفین سردار سلیمانی گفتند شکسته‌شدن هیبت نظامی آمریکا به برکت خون شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن در مصلی قدس آمل با اشاره به این حماسه بزرگ اظهار کرد: تعبیری که حضرت امام راحل از آمل در وصیت نامه خود داشتند، نسبت به هیچ شهری نداشتند.

وی با بیان اینکه مردم آمل در حماسه ششم بهمن ریشه فساد را از بین بردند، عنوان کرد: مردم با سخنان امام(ره)، حرکت کردند، سنگر بستند و با این فریب خوردگان را که میخواستند آمل را فتح کنند و بعد از آن شهری دیگر را از ریشه از بین بردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری منافقان را کف روی آب خواند و تاکید کرد: ایران کشور امام حسین(ع) است، کشور اربعین، امام موسی بن جعفر (ع) و اهل بیت است؛ اطمینان میدهم این پرچم به دستان امام زمان (عج) خواهد رسید و به دست صاحبش خواهد رسید.

وی تشیع با شکوه سردار سلیمانی را بیمه انقلاب و نظام خواند و تاکید کرد: در تشیع پیکرش فقط مومنین نبودند، حتی غیرمحجبه ها و غیر مسلمانان نیز حضور پر رنگی داشتند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: مسافت و فاصله کانونی آفریقای جنوبی تا کشورمان ۱۲ ساعت با پرواز است؛ اما هنوز مراسمات شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد و این از برکت خون مقدس حاج قاسم است.

وی با تاکید اینکه خون سردار سلیمانی زایش دارد، خاطرنشان کرد: نام سردار سلیمانی در تاریخ کشور ثابت و پایدار خواهد بود و در آینده سلیمانی های زیادی خواهیم داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خاطره حماسه سال ۶۰ آمل را گرامی می داریم که برای حفظ انقلاب ۴۱ شهید تقدیم کردند.

وی مازندران را از نقاط مهم کشور دانست و خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی تمام سعی شان بر این بود تمام آداب دینی و فرهنگی را نابود کند؛ اما مردم نشان دادند که اعتقادات شان ریشه در خاندان اهل بیت دارد و تربیت شده عشق به حسین ع هستند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: آتش محبت حسین (ع) هرگز خاموش نخواهد شد و چقدر رضاخان تلاش بر نابودی آتش عشق این امام عزیز داشت و بر روضه خوانی حسین (ع) به شدت مخالفت می کرد.

وی با تاکید اینکه شهدای آمل همیشه زنده اند، بیان کرد: به نص صریح قرآن، شهید ماندگار است، اگر امروز در دنیا نفس می کشیم، زیر گارد استکبار نمی رویم و به گفته فرمانده سپاه به دشمن اجازه نمی دهیم.

سخنران حماسه ۶ بهمن آمل ادامه داد: در روز تدفین سردار گفتند مرگ بر اسرائیل، تهدید تو خالی نیست، ما  پایگاه الاسد را زدیم؛ در واقع نیروهای نظامی امریکا را زدند و این همه جرات، هیبت و نیروهای متعهد به برکت همین شهداست.

وی با بیان شهادت حاج قاسم، عنوان کرد: یک نظامی بود، جزو نیروهای مسلح و فرمانده قدس بودند، اما در کنارش یک دیپلمات برجسته بود که حضورش در عراق، یمن، سوریه آنقدر مسلط بود که اسمش دشمنان را می ترساند.

محمدی گلپایگانی تشییع پیکر حاج قاسم را بی نظیر خواند و تصریح کرد: تا بحال در تاریخ این چنین تشیع جنازه ای مشاهده نشده است؛ سرداری که مانند اربابش اربا اربا به شهادت رسید و ان همرزمش ابومهندس در یک کیسه پلاستیکی جای گرفت و در تشییع جنازه اش در کربلا،نجف، کاظمین، اهواز، مشهد، تهران، قم و در کرمان کجای دنیا چنین تشییع را سراغ داریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه